Di_Pi10 | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Di_Pi10

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
55
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Dijon

Ditt discordnamn: Di_Pi10

Ange ditt födelsedatum 20 Juni 2008

Varför ska just du bli staff? För att jag kommer att vara mycket aktiv och vara en bra staff inte lalla och inte vara corupt jag kommer att bidra till att vara mycket aktv i reports samt att specca jag spelar ungeför 5 timmar vaje dag på unive vara trevlig och vara fair tll alla oavsätt villka det är eller vad dom har gjort jag kommer att vara trevlig mot våra staffs och kolla dc mycket också att jag kommer att hjälpa de som behöver.Jag kommer förbättra rpen.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Skulle villja förbätra rpen och så annars tycker jag att unive funkar välldigt bra.JAg tycker att det är många som flödar twitter mycket.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag kommer vara mycket aktiv och vara hårdare och strängare för att följa alla regler som gäller rpen och så kommer det att ta åtgärder om det behövs.Jag kommer skriva i ooc chat att sluta flöda twitter.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man ska vara trevlig oavsätt vad dom har gjort man ska inte slarva man ska också att agera proffisionelt att man inte ska vara korrut och att bara göra det för att dert ska bli klart man ska ha tålamod och följa alla regler och inte vara otrevlig och obemötande mot personer man ska helt änkelt vara snäll och bemötande.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag kommer att balansera rp myucket 5 timmar varje dag kommer jag att göra det fast jag går i skolan så när jag vaknar och efter skolan fram till 23:00 och sen gör jag om det.

Hur länge har du spelat på Unive? Sen 29 mars 2024

Har du tidigare erfarenheter som staff? Nej, men jag är sv

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Support, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? inte jobb eller event då de inte känns som att de är min starka sida.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka