Nekad Dhc222 | Medlem ansökning [Stoufzz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dhc222

Medlem
Meddelanden
44
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver

Vad är ditt discord namn? Dhc222

Vad är ditt födelsedatum? 26 April 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Sebbe abodi född 2000

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Schyst, trevlig, omtänksam

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Han ska ta det ganska lugnt nu i början eftersom han precis kommit tillbaka till denna staden. Senare ska han kanske bli lite kriminell för att tjäna snabbare pengar. Sebbe abodi har även varit kriminell förut och många av dem gamla vännerna spelar fortfarande idag. Jätte kul!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Bra rp nivå, bra scenarion, lära andra hur man rpar. Bara skaffa roliga stunder med folk!

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för att alla ska ha kul och inte bara sig själv. Man kan låta till exempel en polis vinna ett scenario så att man får roliga scenarion och polisen får en rolig stund

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Absolut, på denna server när jag hade Krim (ca 1 år sen) så avrättade jag en kille som förolämpat mig, jag har lärt mig att jag inte ska döda någon för en svag anledning och vara diskret

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Vdm, rdm, sunt förnuft (kan alla!)

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har spelat på denna server förut och jag tror den passar mig perfekt. Är mycket kunnig inom rp och vet reglerna!

1760043843950.png
Hej!
För att vi ska kunna granska din ansökan, så får du inte vara aktiv deltagare på en annan Svensk RP-server.

Du har 24timmar på dig att besvara detta meddelande och meddela om du vill fortsätta på endast Unive eller gå vidare till en annan server.

View attachment 115520
Hej!
För att vi ska kunna granska din ansökan, så får du inte vara aktiv deltagare på en annan Svensk RP-server.

Du har 24timmar på dig att besvara detta meddelande och meddela om du vill fortsätta på endast Unive eller gå vidare till en annan server.
Oj, jag har inte spelat fivem på jätte länge och bestämt mig för att återvända till unive, fixar direkt!

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Anledning: Du har ej tagit din intervju i tid.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka