Nekad dfwawdwaaads | Medlem ansökning [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

dfwawdwaaads

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo

Vad är ditt discord namn? 1julle

Vad är ditt födelsedatum? 28 November 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Baba G och han är 23 år, han kom till staden själv och är kriminell och utländsk.
Han hars stort intresse för fotboll och det är en av sakerna han brukar göra på fritiden utanför hans jobb som kriminell som han livnär sig på.
Hans morsa och farsa dog när Baba var ung och sen dess har han varit på egen fot Baba G bor gatorna med sina hemlösa kompisar eftersom han inte har några pengar att köpa ett hus.

Baba G visar knappast några känslor, han är gränslös man och skjuter och röjer bort alla och allt som kommer i hans väg nu är han redo att upptäcka staden på andra sätt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till en social rp utav en erfaren rpare, jag kan även erbjuda roliga scenarion för båda parterna dvs spela för båda parterna och inte gråta efter förlorat scenario
Kommer bidra med båda LÅNGA och KORTA scenarion där båda typerna är lika bra, kommer skaffa mig krim och bidra med en fin krim rp/gäng rp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man spelar inte bara för att vinna utan man spelar för att båda parterna i ett scenario ska ha roligt, man ska kunna förlora scenarion och man ska inte göra allt för att vinna då de kan bli roligare för båda om motparten vinner tex.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja Fearrp- värna om sitt liv , Sunt Förnuft - logiskt tänkande, RDM - Random Death Match, Meta gaming - tar informatiuon utanför spelet i spelet

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja 3 års rp

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? na

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka