Nekad dfvd | Medlem ansökning [Krato]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

dfvd

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? fivel

Vad är ditt discord namn? Fivel8074

Vad är ditt födelsedatum? 19 April 2000

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Simon ohlsson 25 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll, pratar mycket, är seriös

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: just nu är jag en taxi chaufför och det är väl ändå ett helt okej jobb men jag vill bli medlem och vill gärna bli polis för jag tycker att det känns skit roligt att ha det jobbet

Vad kan du bidra med till serverns RP? Det som jag kan bidra med servern RP är att jag tar allt seriöst som om det skulle vara i verkligheten och jag är ingen lallare och såklart så följer jag alla regler

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst innebär att man prioriterar en rolig och givande upplevelse för alla inblandade, snarare än att bara fokusera på att vinna själv.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej det har jag inte och jag kommer inte bryta mor reglerna för jag är en seriös RPare

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM, som betyder "Vehicle Deathmatch". Innebär att använda fordonet som ett vapen för att skada eller döda utan giltigt bakomliggande scenario.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en människa som tar verkligen allt seriöst och älskar det här spelet och den här servern unive.Jag har såklart testat andra servers också men såklart är det den här servern som e verkligen bäst.Och jag kommer aldrig sluta att köra den här servern för jag gillar den så mycket.Och såklart är jag absolut ingen lallare.

Hej!
Du behöver utveckla dina svar på följande frågor:
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär

Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Hej!
Du behöver utveckla dina svar på följande frågor:
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär

Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)
Jag jobbar just nu som taxichaufför och trivs med att köra runt i staden och träffa olika människor varje dag. Men min största dröm är att en dag bli polis. Jag vill kunna göra skillnad, skydda samhället och stå upp för rättvisa. Varje dag ser jag vad som händer ute på gatorna, och det motiverar mig ännu mer att nå mitt mål.

Jag jobbar just nu som taxichaufför och trivs med att köra runt i staden och träffa olika människor varje dag. Men min största dröm är att en dag bli polis. Jag vill kunna göra skillnad, skydda samhället och stå upp för rättvisa. Varje dag ser jag vad som händer ute på gatorna, och det motiverar mig ännu mer att nå mitt mål.
Du har ej berättat vad som hänt i ditt liv

Du har ej berättat vad som hänt i ditt liv
Jag arbetar som taxichaufför, ett jobb som har gett mig chansen att möta människor från alla delar av livet. Varje dag är olika – ibland lugn, ibland full av samtal och skratt med kunder. Livet har inte alltid varit lätt, men jag har lärt mig att kämpa mig igenom svåra tider. Att köra taxi har gett mig både frihet och ansvar, och jag har blivit starkare och mer tålmodig med åren. Jag har sett staden förändras, människor växa och historier utspela sig genom backspegeln – och på något sätt har allt det format mig till den jag är idag.

Nekad ansökan
Anledning: Din komplettering är skriven av AI

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka