Accepterad DezzToaster | Medlem ansökning [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

DezzToaster

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver

Vad är ditt discord namn? DezzToaster

Vad är ditt födelsedatum? 7 maj 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Allan Cavezza

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Äventyrlig, lugn, Motiverad

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Allan, växte upp i Sundsvall med sin mamma, pappa och sin storebror. Han var en kille som gillade natur och äventyr, han tältade ofta med sin pappa och fiskade mycket på fritiden. Allan och mamma hade inte altid väldiggt bra relation då hon var lätt alkoholiker, när hans mamma hade druckit försökte han undvika henne så ofta som möjligt. Så han var mer med pappa. På skolfronten var allt ganska bra, han skötte tider, betyg och var trevlig, han hade 3 vänner som han hängde med hela tiden. Allan var en ganska oskyldig kille medans hans andra kompisar var lite värre en Allan. Ibland kunde dom ta någgot litet som en snickersbar men aldrig något seriöst, men Allan påvärkades inte mycket av detta och fortsätte med skolan. Han klarade 9an och hoppade på naturslinjen där han går nu. Men något hände på gymnasiet, han hade samma 3 vänner, men dom hade börjat snatta i lite större mängder en förut och även druckit mer alkohol. Allan är nu på spåret mot bättre beteende och drömmer om att bli doktor. Allan har inte tänkt att bli kriminell, då han är en bättre person en det.

Vad kan du bidra med till serverns RP? En rolig stämmning, bra moment och bra rp som alla kommer kunna få bra av och inte bara jag.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att du inte alltid måste vinna och att andra också ska kunna vinna och ha kul. Om samma resultat sker kommer rp strypas och folk kommer inte vela rpa lika mycket längre. Detta kan även förstöra stämmningen och få folk lämna om det aldrig går deras väg och bara din.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Har aldrig gjort det tror jag men min medlemskap roll drogs, tror att det var för att jag inte var aktiv på ett tag

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Copbait, gör dumma saker framför en polis för att få hens uppmärksahmet för att ha roligt, till exempel kör ett rött ljus framför en polis för att få ett snutjag. Rdm, dödar någon utan anledning. Metagaming, att du tar info från något din karaktär inte sett, till exempel ser något viktigt på twitch som du då tar ingame för ditt bästa.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej, skulle jag intre säga

Senast ändrad:
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka