Nekad DeZeameR | Whitelist ansökning [To0th]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

DeZeameR

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198991344588/edit/info

Vad är ditt namn i verkligheten? Neo Bergman

Vad är ditt discord namn? DeZeameR#5441

Vad är ditt födelsedatum? 21 Mars 2004

Berätta om din karaktär. Han är nyinflyttad ifrån Rosengård och kommer hit i uppdrag om att hitta det rätta jobbet. Denna snälla och modiga karaktär har väldigt lätt att hitta vänner och har även inga problem med att träffa kvinnor. Han är 25 år gammal. På fritiden tycker han om att gymma, hänga med polarna och dricka några bärs. Han är väldigt intresserad utav bilar och har som mål att någon dag ha råd med att köpa en Ferrari. Han är en väldigt varm och härlig person och älskar djur av alla sorter. Han är lite extra svag för hundar och hoppas att kunna köpa en hund någon gång. Men det får bli när han har tid och pengar att kunna försörja han själv och hunden. Han vill ta vapenlicens men endast för hans egen trygghet, han skulle aldrig skada någon annan människa utan anledning. Han går att lita på men har svårt att lita på andra. Detta har att göra med att hans mamma var otrogen mot hans pappa under en lång period när han var liten. Det har ärrat han och han har fortfarande ingen kontakt med hans mamma även att det var mer än 10 år sedan.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag är en erfaren spelare med många timmar på RP. Jag är även väldigt mogen och tar RP på allvar.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag har hört mycket bra om denna servern och att den är väldigt seriös. Jag ville även ha en nystart med RP igen.

Hur hittade du Multistaden? Via en kompis som tipsade om den.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att utveckla mig själv i den kriminella världen.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej inte just nu.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka