Dubbelpost DeZeameR | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

DeZeameR

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198991344588/

Ditt Hex-ID: 11000013d7503cc

Vad är din discord tagg? DeZeameR#5441

Vem var det som bannade dig? Philip320

Hur lång tid var din ban? 20 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: kriminell utan godkänd kriminell. ~Philip320. Återstår: 19 dagar 23 timmar 54 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på multipvp.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag hotade en person med kniv utan att vara godkänd kriminell. Detta var endast för att jag inte var tillräckligt påläst på reglerna vilket jag är nu. Ska även söka whitelist senare nu när jag har lärt mig reglerna bättre.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och en kompis stod vid en ladugård då vi såg en person stå afk. Då jag trodde det var en npc lotsades jag hota den med kniv. Men sedan visades det att det var en riktig spelare. Men då hade jag redan hotat honom och jag blev senare utskickad ifrån servern.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban däremot kan jag tycka att jag förtjänar en ny chans då jag inte gjorde fel med mening.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag fick tidigare en ban då jag gjorde ett rasistiskt uttalande till en vän när en mod lyssnade. Detta har jag lärt mig min läxa för och det kommer aldrig att hända igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, jag hade kunnat som jag gjorde efteråt läsa på reglerna bättre så hade detta aldrig hänt. Jag ångrar mig jättemycket och om jag skulle få en till chans så skulle det aldrig ske igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har verkligen lärt mig min läxa och nu när jag som sagt läst på reglerna och allting bättre så kommer mitt rpande utvecklas jättemycket.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka