Accepterad Dezaki | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Dezaki

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? https://steamcommunity.com/profiles/76561199654184716/

Vad är ditt discord namn? dezaki1

Vad är ditt födelsedatum? 12 Augusti 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Billy Larsson, han kommer originellt från Småland. Där har han vuxit upp med 4 syskon, sin mamma och pappa och sen sin farbror Karl. De var till en början en fin och lugn familj som umgicks mycket och gjorde mycket skoj ihop. Men under Billys tonår blev han allt mer stökig, han hade inte samma drivkraft och villighet att kämpa i skolan som han haft förr. Billy mådde dåligt, så pass dåligt att han hoppade av högstadiet redan i 7an och var nära på att ta sitt liv. Men, sen vände det. Billy flyttade, till en ny stad. Där fick Billy en ny start, med nya vänner och möjligheter. Mobbningen som Billy bevittnat försvann kort efter och han fick för första gången riktiga vänner. Billy mådde bra igen, hans främsta intressen var nog juridik. Att lära sig om lag & rätt. Billy var så fascinerad av advokaterna och hur de räddade personen som hade gjort gott och ont. När Billy var 21 år gammal hade han gått ur skolan & gymnasiet, han gick ekonomi juridik programmet och lärde sig mycket under sina 3 år. Billy gick ut med toppbetyg! Billy pluggade vidare och blev färdigutbildad advokat. Men det fanns ingen som hade plats för honom att bli anställd hos. Tills dagen kom, Billy hade fått ett jobberbjudande, i staden Unive. Han var evigt tacksam och packade genast sina väskor. Han sa adjö till sin familj och gav sig av. Nu jobbar Billy som juristadvokat på Unives advokatbyrå, han har gjort det i nu 5 år.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag tror att jag skulle kunna bidra med en hög rp nivå och att vara aktiv är något som jag skulle kunna bidra mycket med. Jag har nyss brutit mitt ben så jag tror att min aktivitet kan spela stor roll och jag kommer göra allt i min makt för att se till så att jag spelar ofta och följer reglerna. Jag bidrar med roliga scenarion och ser till så att alla får en rolig spelupplevelse med mig.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska främst fokusera på att alla ska få ta del av rollspelet och inte gå för att "vinna" olika scenarios. Jag personligen bryr mig inte alls om jag vinner eller förlorar ett scenario utan tar allt som det kommer och ser till så att alla får lika roligt som jag, för det är där mitt fokus ligger. I att ha roligt alltså, :). Samtidigt som jag bidrar med en hög rp nivå!

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, RDM innefattar att för att bruka våld eller döda en annan person måste det finnas ett bakomliggande scenario / skäl. Om inte går det under regeln RDM. VDM är när du använder ditt fordon som ett vapen eller något för att skapa våld mot en annan människa till exempel köra över någon annan utan anledning eller till och med döda någon med sitt fordon.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har lite erfarenheter av rollspel men på andra spel inte så mycket i FiveM

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Tillbaka