Inaktuell Dezaki | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dezaki

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Simon

Ditt discordnamn: dezaki1 (nytt discord konto, mitt förra blev hackat)

Ange ditt födelsedatum 12 Augusti 2008

Varför ska just du bli staff? För jag tror att det skulle vara en kul grej att prova på, att få visa vad jag har o erbjuda o se ifall ni i staffteamet skulle uppskatta mitt arbete.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Vet inte riktigt eftersom jag knappt spelat på servern är typ sprillans ny till servern men som jag typ sett på youtube är det vissa som skjuter osånt och det är ju inte så bra och det kanske hade varit något att ändra på. Sen märkte jag att när jag gjorde en medlems ansökan tog det ganska lång tid att få svar osånt så tror att forumsjobbet måste ändras på som jag kan hjälpa till med.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Genom att lägga upp ett schema där alla får olika områden som de får jobba inom och agera inom,

tex säger du Philip då, zaki kan du ta forumet och jag säger ja osen om limpis kan ta discorden och någon ingame osv.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man agerar proffsigt genom att vara lugn och visa vad som gäller men också är rättvis och ärlig mot spelarna. Det är jätteviktigt för både de som spelar och är i discord communityt men också oss staffs att vara vänliga och hålla en god ton mot och för varandra. Jag är en person som uppskattar ett trevligt community så därför tror jag att det kan vara viktigt att agera proffsigt och visa att det är ett härligt community

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Som jag förstått det så är man staff för att man tycker om att vara det, och när jag är staff kommer jag ju fokusera på det. Eftersom att det är där mitt fokus kommer ligga, har inte så mycket i privat livet just nu så det skulle inte bli något stort problem.

Hur länge har du spelat på Unive? Inte ens hunnit spela en dag

Har du tidigare erfarenheter som staff? Nej inte riktigt

Vilket ansvarsområde söker du att jobba i? Support

Vilka andra områden kan du också tänka dig jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation, Servervakt

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka