Nekad DexySexy | Medlem ansökning [Nisse47]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

DexySexy

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199260266781/

Vad är ditt namn i verkligheten? DILAN

Vad är ditt discord namn? DexySexy#5385

Vad är ditt födelsedatum? 6 November 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Jibril Ahmed. Han kom till sverige när han var 12 år gammal han hade inga pengar så att han ville skaffa ett job så att hankann få lite snabba cash så han gick tiillsammans med sin vän till de äldre killarna och frågade finnns det nåt job vi kan göra för er för att få pengar så att de gav han en väska som han skulle lämna till ett ställe för att få pengar han fick inte kolla i väska så han gjorde samma sak flera gånger. Han fick större positioner. 10 år sennare till slut blev han ledare över gänget. Han ville skaffa en fru och bilda familj men det fans ingen tjej som ville vara tillsammans med honom för han var så känd i registret. så att han tänkte lämna livet med ett gäng och ligga lågt så han vill nu börja tjäna snabba cash själv så nu vill han bli kriminell igen och börja känna mer pengar för han kan ligga lågt det är inte så enkelt att bli fångad så här på detta sättet.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag bidrar med ett riktigt bra rp som servern och alla andra kommer tycka om.
Jag har ca 1 års erfarenhet av rp. Intresset har vuxit och många servrar har börjat bli tråkiga.
Men nu har jag äntligen hittat en riktigt bra server, Unive Roleplay som jag tycker har bra features, scrpits och bra rp med bra medlemmar som kan rp riktigt bra
Så ni kommer få en seriös rp av mig med andra ord.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag bidrar med riktigt bra och seriös rp vilket kommer att passa in perfekt i Unive. Mycket skratt, skapa roliga scenarion och samt bra scenarion vilket inte leder till något dåligt. Bra rp nivå också, som sagt har ca 1 års erfarenhet av rp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det menas med att man inte ska bara tänka på sig själv och vara ego utan tänka på att spela med sunt förnuft och inte bara för makt och pengar. Samt också att man får tänka på t.e.x som kriminell att inte bara döda alla för att man är kriminell och inte att bara tänka på “om jag gör detta så vinner jag pengar “och liksom förstöra bara för att man förlorat utan liksom ha ett bra flyt på scenariot och göra det rolig och rättvist för alla som är med i det.

Hur hittade du Unive? Jag hittade det på grund av att min vän sa till mig kom och börja köra unive rp istället för shooters rp så att jag gav unive rp en chans och började testa spela så att jag blev intreserad och ville bli medlem.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka