Accepterad Dextersson3 | Medlem ansökning [Mrking]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dextersson3

Icke Medlem
Meddelanden
60
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Johannes

Vad är ditt discord namn? Dextersson

Vad är ditt födelsedatum? 5 Februari 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: luckas ohlsson 25 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? väldigt social och snäll

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: bli bättre på rp och bli med borgare jobba på marja lisa.

Vad kan du bidra med till serverns RP? gör den bättre ringa polisen om nån gör nåt man inte får göra exempel rikta en polis mot en.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? man ska hjälpa en vän att vinna den och gör ett bra scenario för en själv också

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? jag ville ha polisen uppmärksamhet genom att peka finger till dom säga snut jävlar

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? att inte vdma och rdm och copbait och fearRP

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag är snäll och har adhd men är jag är bra på rollspel

Vad är ditt namn i verkligheten? Johannes

Vad är ditt discord namn? Dextersson

Vad är ditt födelsedatum? 5 Februari 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: luckas ohlsson 25 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? väldigt social och snäll

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: bli bättre på rp och bli med borgare jobba på marja lisa.

Vad kan du bidra med till serverns RP? gör den bättre ringa polisen om nån gör nåt man inte får göra exempel rikta en pistol mot en.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? man ska hjälpa en vän att vinna den och gör ett bra scenario för en själv också

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? jag ville ha polisen uppmärksamhet genom att peka finger till dom säga snut jävlar

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? att inte vdma och rdm och copbait och fearRP

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag är snäll och har adhd men är jag är bra på rollspel

Hej!
Du behöver utveckla dina svar på följande frågor:Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär, Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario?

Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Att visa hänsyn till motparten och att inte alltid försöka vinna scenarion.
jag har en stabil bakgrund med mål att få ett stadigt jobb.

Kan du utveckla mer på din bakgrund och karaktär!!

Vill se en hyfsat fördjupad text om te.x din uppväxt och hur den var, Vad ska du göra med din karaktär på Unive osv!

min uppväxt betog mamma och pappa och en syster och bror alla vi jobbade på ica men sen en dag så bran det ner så valde vi och flytta och vi hade inte pengar så vart tvungen att flytta som är unive där mina planer är att få ett jobb och tjäna pengar till min familj
hoppas ni tar in mig det är så roligt inne på sever

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka