- Meddelanden
- 60
- Reaction score
- 2
Vilken chefs-position ansöker du till? @
Skyclub
Vad heter du i verkligheten? johannes
Vad är ditt användarnamn på discord? Dextersson
Ange ditt födelsedatum: 5 Februari 2010
När fick du medlemskap på Unive? typ för fyra månader sen
Hur rollspelar du på servern? Med i gäng
Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef jag har jobbat på många ställen och lärt mig och jobba tillsamman och själv och vara lugn och stadig bra att jobba med andra och att ha en fin ton men dom jag jobbar med
Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? få bra aktivitet och få alla och att alla känna sig välkomna och få många samarbeten och mycket fester på kvällen för att få staden få ha kul
Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? jag kommer vara aktiv varje dag och se till så det blir bra aktivitet
Har du läst våra grundregler? Ja
Vad heter du i verkligheten? johannes
Vad är ditt användarnamn på discord? Dextersson
Ange ditt födelsedatum: 5 Februari 2010
När fick du medlemskap på Unive? typ för fyra månader sen
Hur rollspelar du på servern? Med i gäng
Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef jag har jobbat på många ställen och lärt mig och jobba tillsamman och själv och vara lugn och stadig bra att jobba med andra och att ha en fin ton men dom jag jobbar med
Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? få bra aktivitet och få alla och att alla känna sig välkomna och få många samarbeten och mycket fester på kvällen för att få staden få ha kul
Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? jag kommer vara aktiv varje dag och se till så det blir bra aktivitet
Har du läst våra grundregler? Ja