Inaktuell Dexterr | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dexterr

Medlem
Meddelanden
308
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? Dexter

Ditt discordnamn: dexteraj

Ange ditt födelsedatum 17 November 2004

Varför ska just du bli staff? Jag anser att jag är den idealiska personen för rollen som staff tack vare min erfarenhet och mina starka färdigheter i att arbeta med människor. Tidigare har jag visat stor dedikation genom min tid som mod. Jag har erfarenhet av att hålla kontakten med spelare, besvara frågor och lösa problem. Denna erfarenhet har gett mig en god förståelse för vikten av effektiv kommunikation med spelare och att säkerställa att deras frågor och behov tillgodoses i samband med åtgärder eller vägledning

Dessutom är jag mycket organiserad. Jag har förmågan att hantera flera uppgifter samtidigt och hålla ordning på rpare från helhetspespektiv, vilket är viktigt för att upprätthålla korrekta beslut

Slutligen är jag motiverad att arbeta med människor. Jag trivs med att kommunicera med andra och hjälpa till att lösa problem. Jag skulle se det som en stor förmån att få arbeta med spelarna och bidra till positiv rp kultur.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? krim rp:n. krim rpare saknar vilja att utföra social rp. vi kan inte bestämma vad dem vill. men vi kan insperera dem till att ändra sig själv. på så sätt behöver vi inte lägga så mkt fokus på att banna folk. istället lägga fokus på att förendra folks rp syn.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? bra kommunikation mellan oss som krimansvariga och krim rpare. de händer att krim rpare skapar agg mot krim ansvariga. tror vi löser det på bästa sätt genom att varje dag hålla bra kontakt och prata mycket om brister i rp. få dem att inse att vi är genuina och bryr oss om dem istället för att dem ska känna att vi vill sätta ditt dem. i dessa värsta fall kan de bli som att det är krim rpare vs krim ansvariga. det fenomenet måste elimineras.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Tänk först gör sen. använd sunt förnuft. skäms inte.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? planlägga i förhand

Hur länge har du spelat på Unive? över 2 år

Har du tidigare erfarenheter som staff? ja

Vilket ansvarsområde söker du att jobba i? Kriminell

Vilka andra områden kan du också tänka dig jobba inom? Kriminell

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka