Nekad dexterfv_1 | Medlem ansökning [Toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

dexterfv_1

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alex

Vad är ditt discord namn? dexterfv_1

Vad är ditt födelsedatum? 2 Oktober 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Alex Kleberg 21 År

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll omtänksam Lättlärd

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Upp växt i en väldigt Bökig familj och lyckades ta sig ur de med hjälp av sin bror. De Strävar efter ett normalt liv och kunna få sin egna lila familj.

Vad kan du bidra med till serverns RP? En roligt och social rp många roliga stunder, Bara allmän bra rp

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte behöver vinna alla scenarion te.x om de är ett butiks rån så ska man kunna förlora utan att inte tilllåta det.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja och jag ångrar verkligen det varje gång men gör man fel så man betala för de.

Är du aktiv deltagare på en annan svensk RP server utanför Unive? Nej

Har du läst och förstått serverns regler? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Vdm, Är när man använder sig utan av ett Fordon för att döda någon eller några. Rdm: Är när man dödar någon utan anledning. Nlr: är när man rpar på något någon nån har sakt eller hänt när din karaktär har dött så får du inte rpa på de som har hänt innan de. Clogg: Clogg är när man använder sig utav ett commando i F8 som är Quit eller trycker på ESC och sen Quit där

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? att jag har Dyklexi så har lite svårt att stava vissa ord.

Nekad.
Anledning: Vi vill inte att ni har samma karaktärsnamn som ni heter IRL, kontakta gärna en mod för namnbyte inför nästa ansökan. Och jag önskar även att du utveckla vilka framtidsplaner din karaktär har.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Din Medlemskaps ansökan har nekats.
Tråd låst och flyttad till Medlemskap Ansökningar - Arkiv.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka