Nekad Dexter | Gäng ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Sensei

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
4
Användarnamn: Sensei

Vad ska gänget heta? Multins Maffia

Vad heter du i verkligheten? Charlie Nilsson

Ditt födelsedatum: 7 September 1997

Hur ofta kommer du vara inne? Hela tiden, har nästan inget jobb alls nu ett bra tag fram över och jag tycker det är så jävla roligt med rp på Multipvp så jag köpte mig en bärbar spel dator!

Hur många timmar har du på Fivem? ca 500 vet inte exakt nu men har spelat nästan alla timmar på multipvp

Berätta om din karaktär: Han heter Dexter och varit med i Maffia sen han var liten. Hans pappa var en maffia ledare som tyvärr har gått bort! så han vill ta över nu efter honom. Han gillar även att klä sig i kostym som alla hans vapendragare också gör.

Varför ska just du få starta ett eget gäng? Jag vet hur det går till innan och utan till, utan massa tjafs och jag är även 23 år irl! Har växt upp med mycket sånt i min familj så jag vill göra det här på ett seriöst och verklighetstroget sätt. alla jag kommer ha med är också över 18 år och jag kan alla regler i huvudet också. Ge mig/oss den här chansen ni kommer inte att ångra er.

Har du några med dig från start med gänget? Ja jag har dom jag brukar spela med inte bara rp utan även annat och alla vet hur det här fungerar till punkt och pricko. Kommer även vara några som slutat spela på servern för dom inte fått chansen att gå med i något kriminellt gäng och det var lite därför vi började spela! så dom kommer också komma tillbaka till servern :)

Vad tänker du att gänget ska ha för roll i staden? Maffia! ren och ärlig maffia som inte är något förortsgäng som springer runt med knivar och rånar folk. utan vi kommer klä oss propert som det var på den riktiga maffia tiden (inget lalleri)

Vilka erfarenheter har du inom gäng rp? Har god erfarenhet om det krimminella både på rp och IRL. Blir alltid på godfot från alla gäng och har inte haft det svårt att bli rekryterad men som sagt så vill vi vara en riktig maffia i kostym.

Vad tänker du att din roll som Boss över ett gäng ska innebära för gänget? Alla ska ha lika stor respekt för varandra inom gänget och jag ska inte bli behandlad annourlunda för att jag är boss (såklart att jag inte kommer göra spring jobb osv) men det tror jag att ni förstår. Jag kommer vara en riktig förebild och ledar figur för gänget.

Hur tänker du att du som gäng boss över gänget ska kunna utveckla serverns gäng rp? Genom att alla ska köra riktig RP det är ju det vi tycker är kul med roleplay servrarna! Och hoppas även att andra tar efter oss och visar riktig RP.

Berätta om hur ett bra kriminellt scenario ska se ut Beror lite på vad man handlar med osv men jag skulle säga att man håller ihop och det är vi mot alla andra oavsett vad! ingen ska alltså berätta för någon om en händelse från ´´igår´´ utan det är VI. Och man ska aldrig ge sig på oskylldiga personer som inte skadat mina/våra affärer eller familjer.

Hur ska du kunna uppnå att ha koll på gäng medlemmarna och så deras RP är hög? För att vi har kontakt dagligen på discord och kommer alltid att pusha varandra för att få en riktigt fet RP för det är det vi tycker är kul som sagt :)

Hur hanterar du kritik? Beror på vad det är för kritik. Om någon admin/gud tycker att man hanterat något fel så är det såklart man lyssnar. men om till exempel ett annat gäng skulle göra oss illa så tar man det inte som kritik utan krig.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte får gänget? Ja det hade jag väll gjort men det här är det jag/vi har strävat efter. Vissa bytte ju server osv men inte jag pga att jag gillar multistaden och dom som har hand om servern.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nej det gör jag inte just nu vill bygga upp något här på multistaden istället och det kräver tid.

Har du läst våra Regler? Till fullo! innan och utan till. även dom jag hade haft som mitt start crew kan allting och vet våra ambissioner.

Det blev fel med namnet där! råkade trycka på enter.... Men vi kan ta det på discord sen annars :)

Tillbaka