Nekad Dexrexte10 | Ban Överklagan [Snake/snak312]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Dexrexte10

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
27
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199486805983/

Ditt Hex-ID: steam:11000015afd27df

Vad är din discord tagg? dexrexte

Vem var det som bannade dig? Anticheat

Bild på banmeddelande: ban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att anticheatet valde att banna mig för att jag gick in med fusk, och försökte fuska dumt nog. Men när jag kollar tillbaka på det så märker jag hur dumt det var och kommer aldrig göra det igen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jo, jag loggade in på servern som jag brukade göra varje dag. Men jag hade precis fått ett gratis fusk så jag kunde såklart inte motstå dumt nog. Jag injectade och blev bannad direkt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Denna ban var rätt lagd och det var jag som gjorde felet, bara jag inget annat. Jag planerar framöver att aldrig göra samma mistag som jag har gjort och ska försöka vissa ett gått intryck till servern!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har varit bannad tidigare varav många var felaktiga bans, men det finns såklart också andra som var rätt lägda som t.ex. när jag skrev /sme grattis godis medans jag skulle skrivet /sme lapp: grattis godis, jag lärde mig hela ooc regerln utav denna ban och det kan man säga har hjälpt mig skapligt mycket. Sen finns det såklart mer bans som att jag slogg min kollega och då lärde jag mig utav att inte lalla runt som en bebis.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Genom att simpelt inte försöka förstöra en server med fusk, aldrig installerat och gått in på Unive med fusket. Och tänkt på konsekvenserna om jag går in med fusken på Unive.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har defenetivt lärt mig efter denna ban, det känns som jag har varit utlåst från att spela med mina vänner och det sociala känns inte lika som förut när man spelade Unive Roleplay. Jag har börjat tagit mer konsekvens tänk och även lärt mig att fusk finns bara för att förstöra för omgivningen. ((((Inget jag kommer göra om framöver)))))

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Det gör jag!

Hej!

Jag kommer ge dig ett exklusivt erbjudande till unban, efter skadan som du orsakat på servern och även med tanke på riskerna så kommer vi att erbjuda en deal på summan 1490kr för en unban här på Unive. Om du inte är intresserad, vänligen skapa inte en ny överklagan. Det är inte förhandlingsbart det är detta som gäller

Detta kommer även vara det enda sättet att få bort din ban

Din ban överklagan har nekats. Tråd låst och flyttad till Överklagningar - Arkiv

Tillbaka