- Meddelanden
- 27
- Reaction score
- 4
Anticheat Ban-referens
System: FiveGuard
Ban-ID: 2761
Berätta vad som hände Väldigt simpelt men väldigt dumt. Jag rpade varje dag och bidrog med bra socialt rp. Men en dag fick jag för mig att jag ville vara speciell, "varför inte fuska?" tänkte jag. Jag laddade då ner fusket och gick sedan in på servern. Direkt när jag tröck "inject" blev jag permanent avstängd utav anticheatet. Som tur var hann jag inte göra någon skada till servern innan jag blev bannad. Nu när jag tänker tillbaka på händelsen känns det bara dummt och taskigt från mitt håll!
Tar du ansvar för det du blev bannad för? Jag tar ansvar för min ban, och det var JAG som gjorde felet. Det var alltså ingen felaktig ban utan den var lagd utav rätt anledning och jag förväntar inte att den tas bort. Jag är evigt tackasam för att jag får förklara mig händelsen men även för att ni i staff teamet tar eran tid för att läsa igenom denna överklagan. Och jag önskar därmed att jag kan få bli unbannad från denna underbara server.
Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Jag har blivit bannad tidigare från Unive, men detta var när man precis lärde sig rpa. Och jag är även riktigt tacksam att ni bannade mig förut för att det har byggt up mig till den jag är idag! Jag hade därför aldrig kunnat lärt mig att rpa om ni i Unives Staff team inte hade bannat mig.
Men från denna ban har jag defenetivt lärt mig att det sociala inte känns sig likt. Jag tänker på det varje dag hur roligt det faktist var att rpa på Unive. Oftast när man är lycklig tänker man inte på det utan det märkar man när det är borta, exakt denna känsa har jag just nu. Jag kan lova att jag verkligen ångrar det misstaget jag har gjort och jag skulle verkligen önska mig en unban.
Varför ska vi ge dig en till chans? Om jag hade varit staff och läst denna överklagan hade jag inte låtit det gå förbi heller. Men jag hoppas att ni kan ge mig en chans att visa att jag har lärt mig utav mitt misstag. Jag tar även fullt ansvar för det jag gjorde och jag förstår varför jag blev bannad. Om jag får en ny chans kommer jag se till att följa reglerna och inte hamna i samma situation igen! Jag kan även lova er i staff teamet att jag har lärt mig utav mitt misstag och aldrig kommer upprepas igen, ALDRIG!
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Självfallet!