Nekad Dexrexte10 | Ansökan till Servervakt [Jaak

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dexrexte10

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
27
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Pontus

Vad heter du på discord? dexrexte

Vad är ditt Hex:ID steam:11000015afd27e0

Ange ditt födelsedatum 6 Augusti 2010

Beskriv din dagliga aktivitet. Så här brukar min dagliga aktivitet se ut.

Måndag: 16:00 - 23:00
Tisdag: 14:30 - 23:00
Onsdag: 16:00 - 23:00
Torsdag: 16:00 - 23:00
Fredag: 16:00 - 23:00
Lördag: 11:00 - 23:00
Söndag: 11:00 - 24:00

Dessa tider kan defenetivt variera!

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har snart varit medlem i 2 hela månader, men har varit medlem innan mycket längre.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag har blivit bannad 10 gånger, jag har ej blivit bannad på dessa 2 månader. Dom flesta bansen var när man var ny till fivem och inte viste så mycket, ber om ursäkt för allt trubel jag h ar ställt till med.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har som huvudupgift att vakta och uprätthåla ordningen på servern utvecklat så menar jag att dom ska banna, kicka, ge varningar till folk som inte kan bete sig och bryter regler, men en servervakt har mycket mer saker att göra. Som en servervakt har man även tillgång till andra commandon som /revive och även /skin. Skin ska nästan ENDAST använda när någon har en buggad gube / karaktär som kan göra rollspelet dåligt, sedan så har vi även att ge revive ska ENDAST ske när någon har död av bugg eller tagit skadad av någon ogiltig anledning. Som servervakt så ger man korta bans som uphör inom väldigt kort därför så kommer förmodligen lallningen börja igen efter bannen. Sedan så går det ju alltid att banna personen sedan skicka klippet till en staff som sedan kan fortsäta utredninen och möjlightviss ge en mycket längre ban.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt på unive för att jag vill ha något att erbjuda och sträva efter, för att just nu så rpar jag bara som kriminell. Det är även många lallare som inte ska vara på denna server som jag kan ge varningar, kicks och bans till. Jag har även tänkt att börja streama så det kanske kommer vara några streamsniper som gör något dumt mot mig eller andra.
Tänkte även bli servervakt här på Unive för att jag har riktigt mycket erfarenhet inom commands, utålighet, hur man hanterar svåra situationer och även det allmänna staff arbetet, vilket kan spela en stor roll inom erfarenhet.

Jag har stora intressen inom servervakt / staff arbete vilket gör att jag kommer bry mig om min roll och även vara aktiv inom. Sist men inte minst för att ni har så JÄVLA bra scripts och rollspel.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption är när någon använder sin makt för att göra något dom ej får göra. Korruption kan även innebära att utnytja, muta, tvinga. Ett exempel på att vara servervakt och göra korruption är att banna någon för att dom kalla dig för något fullt ord eller bara kicka någon för ingen valid anledning. Att bidra till korruption som servervakt kan även vara att utnytja någon genom att hota med ban eller hota med något annat. Men en enkel förklaring är att man abusar sin kraft, makt osv.F60A24CA-DDAE-4065-AC2B-A7288E7E2AB8.png

Nekad.

Anledning: Felaktigt HEX ID.

Du får ansöka igen om 1 vecka.

Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka