Nekad Dexi | Medlem ansökning (Darin)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dexi

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Dexter

Vad är ditt discord namn? HB_marre

Vad är ditt födelsedatum? 8 Januari 2012

Berätta om din karaktär. min karaktär kommer då heta Alex ahmedson han är då 18 år har precis blivit det och han har dåliga tankar om att bli kriminel och känna pengar men han gillar dock att spela fotboll på fritiden men han har haft en ganska tuft när han var liten med poliser dem var då inte så snälla mot Alex så han vill bevisa för alla som har varit elaka mot honom att han kommer upp på top. Btw han rappar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra rp social rp ja ganska mkt som man behöver jag har då varit staff så jag kan ju meta rdm vdm och vad man får och inte får göra.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det jag tror är att man ska köra så det blir roligt för dem andra och inte bara säg själv. Det är det jag skrev på andra servers som jag har spelat på och det var godkänt.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har det men vi kan ta 24 timmars regeln man får då bra skicka in en ban överklagan pär dag. sedan att man skriver av ngn annan som då leder till en omedelbar nekad ansökan.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? japp väldigt mycket som jag sa jag har varit staff på andra servers.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag skulle kanske streama om det är okej jag älskar UNIVE

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka