Accepterad dewin9999 | Medlem ansökning [R4inbowtail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

dewin9999

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Dewin

Vad är ditt discord namn? thewin

Vad är ditt födelsedatum? 13 November 2011

Berätta om din karaktär. Hej min karaktär heter Kalle Karlsson och är 24 år gamma. Kalle älskar bilar och och har väldigt stort intresse om att äga företag. Kalle har haft det väldigt tufft i sin uppväxt, han har behövt rymma hem ifrån för att kunna slippa hans våldsamma alkoholist pappa. Kalle är annars en väldigt aktiv grabb och är en väldigt omtänksam och rolig person. Kalle såg en gång en rs6a glida förbi och han lovade sig själv att en dag ska han driva sitt egna företag och glida runt i samma bil. Kalle har sen dess försökt starta massa egna företag såsom dropshipping och kläd affär men ingen av dom funka, men en viktig sak i Kalles mentality är att han aldrig ger upp. Kalle kan bli irriterad i vissa situationer men han är också en väldigt snäll person och har ett gott hjärta och strävar alltid för att försöka hjälpa folket omkring sig. Kalle dröm är en dag att kunna driva sitt egna stora företag och bevisa för hans pappa att han är värt något.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med: Bra RP, roliga scenarion, inget lall.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att den andra personen ska också få en möjlighet till att vinna ett scenario och att inte bara min karaktär ska vinna varje scenario detta gör så att alla har så roligt som möjligt.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? RDM, om man dödar någon utan anledning, VDM, använder ett fordon som vapen, metagaming, tar information ooc in till spelet.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja det har jag

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej har fått med alllt

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka