Nekad devve1337 | Medlem ansökning [Chicaucau]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

devve1337

Medlem
Meddelanden
34
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198175933422/

Vad är ditt namn i verkligheten? deivyd

Vad är ditt discord namn? devve#3965

Vad är ditt födelsedatum? 15 September 2022

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter devve Gangs och är 30 år gammal
devve har haft en ganska tuff uppväxt och har levt ett liv med med en pappa som jobbat hårt för att kunna överleva med lilla devve
devve och hans pappa kommer ifrån colombia. jag vart inblandat i mycket kriminalitet och gjort mycket hämskt. Många motståndare har funnits under vägen. Men nu har devve flyttat där ifrån för att leva ett ike kriminellt liv och börja på ett riktigt jobb.
devve har starka åsikter om mycket saker och skulle tycka att andra som säger saker som devve inte tror, de är fel devve har rätt i allt o h kommer alltid ha rätt.
Men man säger ju att om man är inne i kriminalitet så kommer man aldrig ut Men de ska devve försöka motbevisa.
devve största intresse är bilar, att bara ha en bil de är inget devve har, men de kan ställa till med problem när devve inte har så mycket pengar.
Försöker att vara snäll och skaffa vänner har devve tufft med, Specielt när han levt ensam utan vänner i nästan hela sitt liv.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag vill vara med och delta i detta community och få kunna utnyttja alla funktioner som medlem

Vad kan du bidra med till serverns RP? En rolig och bra karaktär som kommer rollspels till 100%

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska kunna låta någon annan vinna för att kunna hålla rollspelet till exempel

Hur hittade du Unive? Jag hittade servern på youtube och mina vänner sa att serven är bra

Nekad, utveckla Vad kan du bidra med till serverns RP? & Varför ska just du bli Medlem på Unive? Försök igen om 24 timmar!

Din Medlemskaps ansökan har Nekats. Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka