Nekad devve1337 | Beslut Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

devve1337

Medlem
Meddelanden
34
Reaction score
1
Ditt discord namn: devve1337#3965

Ditt Hex-ID: 11000010cdad3ee

Vad för typ av beslut gäller det? mina 2 krim varningar

Vem/vilka tog beslutet? LUDDE

Varför tror du själv att beslutet togs? för att vi skött nära en allmän plats som sista utväg. vi blev jagad av kg runt stan och dom körde in i bilen några gånger så den började rycka så vi åker till en gränd och klättar upp på tacket och en av våra ligger död där och en till blir skottad så jag skjuter 2 skott för att jag kände att de skulle göra dom rädd och så dom skulle åka där i från sen blev jag bannad . förstår dej som tog detta beslut men va en stressad och såg dej ej skriva i ooc. Åkte i de området för vi skulle hämta våran medlem och ledning som låg vi gambino one way.

Hur är beslutet felaktigt? för att våra blev skjuten av dom och jag var näst på tur så skött 2 skott för att göra dom rädd så vi skulle få en chans att komma ner efter detta är ren sunt förnuft att försöka rädda sig själv i denna situation och hade detta varit irl hade de inte spela roll vart man va för dom har redan börjat skjutit där så polisen va redan på väg sen äre gambino one way bredvid och los zetas bredvid och där får man skjuta verkar de som. men förstå dej ludde att du tog ditt beslut och skulle gärna vilja vissa klipp och prata med dej om detta.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: han har bevis

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka