Nekad devve1337 | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

devve1337

Medlem
Meddelanden
34
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198175933422/

Ditt Hex-ID: 11000010cdad3ee

Vad är din discord tagg? devve1337#3965

Vem var det som bannade dig? KORPEN

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? tydligen ska jag ha ljugit i en report vilket jag verkligen inte har gjort blev ett miss förstånd vilket jag bevisade men blev ban endå

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag va inne och rpade sen skrev jag testa cirklen sen kom va de 2 stycken som hetsade imot och dom sa jag skulle komma och jag kommer ditt sen riktar dom vapen och sitter i en meta discord som staffsen märkte hahah, så skuttter jag på ennnna sen blir jag skutten från taket och mitt spel fryser och jag typ faller under marken sen kommer jag till backa och blir dödad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja den är felaktig då jag skrev i reporten attt jag flög under marken och dog vilket hände bara att jag dog av meta spelaren vilket dom belv vväldigt upprörd över och jag skulle först få perma ban för detta men sluta med att jag fick 12 daggar för nått som inte är fel

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja men dom flesta är från min brosa vi har samma ip

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja skrivit att JAG BELV DÖDAD EFTER JAG BUGGADES VILKET INTE HADE GJORT NÅN SKILLNAD

Har du lärt dig någonting efter din ban? nej eller jo skita att fråga om hjälp blir ju bara anklagad av massa annat haha

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

" VILKET INTE HADE GJORT NÅN SKILLNAD " - @devve1337

Du verkar inte ha tagit lärdom ifrån detta.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka