Nekad devve1337 | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

devve1337

Medlem
Meddelanden
34
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198175933422/

Ditt Hex-ID: 11000010cdad3ee

Vad är din discord tagg? devve1337#3965

Vem var det som bannade dig? LUDDE

Bild på banmeddelande: skitttt.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? De va inte exat vid piren,de är en gata ifrån gambino one way För jag skött tillbaka på kg ovan för piren men skött mot en vägg och pricka ingen och dom skotta ner oss sen i slut ändan o sköttt först och dom får inga åtgärder blir lite fel då

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. vi gjorde en drive by på la famliga och dom jagade oss till stan och pittade och hade sig sen vid pirren lägger våran bil av så vi klätrar upp på taket där en av våra redan sitter och blir skuten i huvudet så jag letar vem som skotta och lägger 1 skott men prickar inge och blir bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja och nej vart bannad föt sunt förnuft men vi va jagade och bilen la av och dom skuter ner osss så jag lägger ett skott och blir bannad liksom är de va jag hade gjort irl men för står syftet och kommer inte hända igen

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja men typ alla är från min brosa

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja inte skottat men va svårt att undvika men skulle absolut tagit ett skott i huvudet och bara döttt va antigen eller men för står endå varför men känns över drivet med 2 krim varningar och 10 dagars ban när de va dom som skoddade mot osss

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag skulle inte skottat just där och då och försökt tagit en annnat beslut men va jävligt stressad

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka