Accepterad Devin06 | Medlem ansökning [Nilsis] [Skyle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bjork

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Adam Nilsson

Vad är ditt discord namn? Bjork#8387

Vad är ditt födelsedatum? 20 Juli 2006

Berätta om din karaktär. Hej! Så jag har tänkt att dra en liten bakgrund på hur Devin har levt under sina 28 som svensk medborgare. Om vi tittar tillbaka på hans dag där han kom till våran värld 1994-06-05 mitt i det varma Norrköping så växte han upp med två föräldrar och en storasyster i Östra Eneby. Under sin barndom har han haft det svårt att förstå speciella saker samt hans känslor om hans barndom fortsatt sitter kvar i han ännu som 28 år just nu. För när han bara var 9 år gammal så passerade hans Farfar bort och hans Pappa var också i djup sorg eftersom det var hans far... Han hade ett stort intresse i skidsport därför dem åkte oftast på skidsemester för att uppfylla han intresse, Utan att bryta några ben under skidsemestrarna. Han har också hittat ett fint intresse om hur världens miljö såg ut och hur folk levde förut. Så bra som han tyckte det var intressant så var han riktigt vass på Historia i hans grundskola. Och han gick ut grundskolan med 247,5 merit vilket är ett bra antal för att han kämpade så hårt och fick all den hjälp han behövde påstog han till sina föräldrar och vart belönad. Sedan gick han samhällsprogrammet i tre år och fick fina inlevelser på hur det är att ta studenten efter man har gått Samhällesprogrammet. Han jobbade faktiskt i 7 år som en Säkerhetsvakt på stora köpcentrum och sena kvällar på barer. Till och med fick han resa söderut i landet för stora evengemang som hände. Sedan därefter har han varit jobblös i ett halvår och har alltid haft tanke och söka jobb i Stockholm och med dem pengarna han hade med sig från lönen så har han hittat en fin lägenhet som han kan använda sig av. Vart ska Devin ta vägen nu i livet?

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med att följa dem grundläggande reglerna för att folk som bryter dem lätta är inte värda en plats här men att alltid vara lugn och visa respekt bland alla att inte vara negativ mot dem utan att vara ett gott exempel när man rpar och speciellt att man inte smutskastar hela tiden med sitt språk.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Så vad jag fattar rätt är att spela för makt och pengar på RP är inte det man ska göra utan att uppskatta och allltid har kul i varje scenario man kan vara delaktig i.

Hur hittade du Unive? Lite från commandon streamers runt om Unive community väljer att visa och sedan har jag sett på olika highlights rörande runt den servern

Vidare till muntlig intervju, du har 48 timmar på dig att ta den annars kommer du bli automatiskt nekad.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka