Accepterad Devin | Medlem ansökning (k10m01)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Devin

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Devin Kohlström

Vad är ditt discord namn? thebigtomatob

Vad är ditt födelsedatum? 6 November 2007

Berätta om din karaktär. Ragnar Larsson är 17 år gammal och har precis hoppat av gymnasiet och har flera stora drömmar framöver i hans liv. Ragnars intresse/hobbys är främst motorcyklar och bilar då han kan sina grejer om dem. Ragnars dröm är att starta upp en motorcykelklubb och bilträffar då han har varit med på flertal samt startat upp några och är alltid öppen att starta upp nya grejer i staden. Då Ragnar inte har någon vidareutbildning så kommer han behöva jobba upp sig i den lågt betalda jobben för att kunna införskaffa sig fina bilarna samt motorcyklarna. Ragnar är alltid öppen att jobba där det är underbemannat då han vill hjälpa staden. Ragnar han e schysst och snäll om man är det tillbaka, men om man är det minsta otrevlig kommer han 10x den otrevligheten tillbaka. Ragnar är alltid öppen att hjälpa till och ser fram emot att hitta nya vänner och kollegor. Ragnar han är främst en laglig person men ibland kan det ske lite olagligt inom bil/motorcykel-scenen. Ragnar Larsson gillar inte att hamna i bråk samt inte heller få fiender/ovänner.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jaga kan bidra med nya tillfällen att skapa gemenskap som till exempel motorcykelklubbar samt carmeets som jag har varit med och startat upp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man gör saker så realistiskt som möjligt oavsett om en karaktär förlorar på det

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Respekt mot alla i servern samt staff, inget rasistiskt eller kränkande någon ingenstans i server, man gör saker som inte ska sker irl som till exempel att man blir skjuten men reagerar som inte hände

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Har kört lite Fivem då och då men inte något jätte seriöst och vill nu testa nått seriöst.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag kommer ge 100% i servern, jag kommer bli min karaktär.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka