Nekad Devil.x | Ansökan till Servervakt(nadja)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Devil.x

Icke Medlem
Meddelanden
50
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Theo

Vad heter du på discord? Devil#9734

Ange ditt födelsedatum 10 Oktober 2008

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Måndag: 14:00 - 23:30

Tisdag: 14:00 - 24:00

Onsdag: 07:00 - 09:00 eftermiddag: 15:00 - 24:00

Torsdag: 07:00 - 09:00 eftermiddag 15:00 - 24:00

Fredag: 16:00 - 02:00

Lördag: 10:00 - 13:00 eftermiddag 17:00 - 06:00 alltså typ hela natten

Söndag: 10:00 - 13:00 eftermiddag 16:00 - 23:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem på unive I typ 3 månader gick med 3e maj kom dc pm för bevis eller nåt

Har många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Mitt bantotal är 5 gånger 1 gång var felaktig av Akam då han råka banna fel person och tog bort den direkt

Har du varit blacklistad någon gång? Nej

Vad är en servervakt enligt dig? En servervakt är enligt mig en person som stöttar servern och verkligen brinner för Unive. Om man vill bli servervakt är det antagligen för att man vill utveckla rpn på servern eller för att man vill se till så att personer inte lallar på dom ställena där t.ex mindre folkgrupper befinner sig utan en helper+

Varför är just du lämplig som servervakt och inte någon annan? Jag tycker att jag är lämplig som servervakt då jag är lugn spammare ej ooc, lyder reglerna, vill få rpn mer utvecklad. Aa alltså ganska simpla saker som man ej behöver skriva en hel roman om.
Jag tänker att det behövs fler servervakter och inte bara till t.ex kriminella personer utan servervakt rollen ska vara utspridd liksom vi säger att jag och några vänner är i grovestreet sedan så börjar vissa t.ex lalla eller sänka sin rp nivå och helt enkelt inte bara följa reglerna som man ska

Definera med enga ord vad en bra servervakt är enligt dig? En bra servervakt enlighet mig är en person som somsagt stöttar servern, vill utveckla rpn, inte en lallare,

Berätta sammanfattad var korruption och abuse är, specifikt inom rollen och ansvaret som servervakt Korruption kan vara att man inte sv bannar eller kickar folk även om dom lallar bara för att dom är dina vänner. Abuse kan också genomföras igenom att t.ex ha på ./toogleid vid scenarion villket det är noll tolerans på. Ansvaret en servervakt som har lite mer perms en vanliga spelare kan man säga att dom "bestämmer" lite över vanliga medlemmar i t.ex scenarion där folk lallar. På piren om folk lallar så kan man ge dom en enkel kick eller om dom ej lyssnar en sv ban i 1 timme simpelt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka