Accepterad Devil | Medlem ansökning [AkillleZ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Devil..

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/icecream999/

Vad är ditt namn i verkligheten? Isac

Vad är ditt discord namn? Devilツ#3757

Vad är ditt födelsedatum? 20 Juli 2007

Berätta om din karaktär. Han heter Peter Svensson han har levt i Sverige hela sitt liv född på han har 2 bröder och 2 systrar. Han har varit polis i flera tals städer och när han var liten då hade han en pappa som var rikspolis chef och min dröm har alltid varit att bli det fast det var en dag då min pappa blev sjukten av en kriminell framför mina ögon och jag försökte verkligen hjälpa han tog han till sjukhuset bärde på han för ingen av oss hade mobil på oss för vi trodde aldrig att nått sånt här skulle hända, han börja tappa puls snabbt när vi var vid sjukhuset då tappade han medvetet. Han blev medvetlöss tappade mer puls och sen tog vi in han på sjukhuset checkade in han och dom tog han snabbt de va nödläge och han blev förklarad död på sjukhuset och Peters mamma har alltid varit en dålig mamma hon ville aldrig göra nått med sin son Peter. men efter hans fars död då ville han ta hämmd och hitta snubben som döda hans far o grippa han för gott så efter hans far dog då fick han ett brev hem om att han skulle komma till stationen då gick han ditt och då fick han ranken som polis dirktör. Sen flyttade han och han söker nytt jobb och nya möjligheter. Hane snabb, smidig, snygg, omtänksam, hjälpsam, stark, väl tränad polis. Han var singel han är fortfarande singel.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer bidra med seriös och bra rp i alla scenarion hela tiden. Jag har bred kunskap inom RP både som kriminell, polis, bilfirma, vianor, falck. Jag har nästan 200h på FiveM samt att jag är 15 år. Mitt rollspelande kommer alltid vara så högt det bara kan vara i alla olika scenarion.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Bra rp, kan hjälpa till så inte folk göra dåligt av sig ingame och hjälpa till folk som behöver de hjälp dom behöver om inte de är nått som inte jag kan göra.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Detta innebär att man ska inte alltid sikta på att vinna scenarion utan man ska låta motparten vinna med så båda sidor gör man inte det så faller det under regeln Powergaming 2 att man endast spelar för makt och pengar.

Hur hittade du Unive? I serverlistan

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka