- Meddelanden
- 728
- Reaction score
- 7
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Mikealson’s Luxury Cars
Vad heter du IRL? Theo
Vad heter du på discord? devil9734
Hur gammal är du? 2008-05-10
Hur länge har du spelat på Unive? 1,5 år
Hur rollspelar du på servern? Med i gäng
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer att utveckla jobbet igenom att ha en bra rp nivå inom jobbet. Jag kommer att vara aktiv, ta in kompetenta arbetare och bra rpare. Jag kommer även att ha struktur och försöka hålla jobbet så icke lallande som möjligt. Jag kommer att lägga det mesta av mitt rpande på att rpa chef och ta en paus ifrån Krim rpn och domsaga fokusera på Mikaelssons. Jag vågar sätta ned foten och vara strikt, jag kommer inte att tolerera korruption över huvud taget.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har varit högt uppsatt på andra jobb t.ex som Marja Lisas som har liknande scripts.
Hur ofta kommer du vara inne? Jag går till skolan (oftast online lite på morgornarna när jag har sovmorgon)
Måndag unive: 15:00-23:00
Tisdag unive: 15:00-17:00 sen 19:00-23:00
Onsdag unive: 16:30-22:00
Torsdag unive: 14:00-24:00
Fredag unive: 16:00-cirka hela natten tills typ 05:00
Lördag unive: 10:00-14:00 sen på kvällen 17:00-nästa morgon
Söndag unive: typ hela dagen.
Lov: 24/7 inprincip
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej
Har du läst våra Regler? Ja
Vad heter du IRL? Theo
Vad heter du på discord? devil9734
Hur gammal är du? 2008-05-10
Hur länge har du spelat på Unive? 1,5 år
Hur rollspelar du på servern? Med i gäng
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer att utveckla jobbet igenom att ha en bra rp nivå inom jobbet. Jag kommer att vara aktiv, ta in kompetenta arbetare och bra rpare. Jag kommer även att ha struktur och försöka hålla jobbet så icke lallande som möjligt. Jag kommer att lägga det mesta av mitt rpande på att rpa chef och ta en paus ifrån Krim rpn och domsaga fokusera på Mikaelssons. Jag vågar sätta ned foten och vara strikt, jag kommer inte att tolerera korruption över huvud taget.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har varit högt uppsatt på andra jobb t.ex som Marja Lisas som har liknande scripts.
Hur ofta kommer du vara inne? Jag går till skolan (oftast online lite på morgornarna när jag har sovmorgon)
Måndag unive: 15:00-23:00
Tisdag unive: 15:00-17:00 sen 19:00-23:00
Onsdag unive: 16:30-22:00
Torsdag unive: 14:00-24:00
Fredag unive: 16:00-cirka hela natten tills typ 05:00
Lördag unive: 10:00-14:00 sen på kvällen 17:00-nästa morgon
Söndag unive: typ hela dagen.
Lov: 24/7 inprincip
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej
Har du läst våra Regler? Ja