Nekad Devil | Ban Överklagan [Vacwille+.ida_.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Devil

Icke Medlem
Meddelanden
728
Reaction score
7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199238509959/

Ditt Hex-ID: 11000014c307587

Vad är din discord tagg? devil1zk

Vem var det som bannade dig? vacwille

Bild på banmeddelande: asdszzzsdddd.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att från wacwilles perspektiv och att någon hade gjort en help så hade jag "fear rpat" och hetsat ooc vilket jag it håller med om

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blev kickad ur mitt gäng men visste inte det ingame och var fortfarande anställd så tog ut en bil och åkte runt och då började någon jaga mig och shoot on sighta mig och jag blev bannad inte han.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktig då jag inte har fear rpat eller hetsat

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannade en del gånger tidigare. Men faktiskt nästan aldrig för shoot on sight då jag försöker spela lugnt och för andras vinning rätt mycket villket jag tycker är bra.
Har cirka 30 tidigare bans ungefär.

Skjuter hoppar in, åker efter hoppar ut och skjuter ban 4 dagar utav Berra. Då lärde jag mig att jag ska inte ska använda min bil till det och att jag ska skjuta en gång sedan åka där ifrån och it åka efter. Jag abusade bilen.

Sedan blev jag bannad för spawnmenu abuse. Jag var ute i skogen och min bil pajade så jag tog spawnmenu. Några staffs speccade mig så jag blev bannad för det. Efter det har jag aldrig mer abusat spawnmenu igen.

Bannen innan det var för 1,5 år sedan och jag var afk i mitt gänghus och var och åt och råkade ha på toggleid medans jag var borta och sjukt nog blev vi stormade så när jag kom tillbaka såg jag att jag hade blivit bannad för toggleid i scenario. Jag lärde mig att alltid vara förberedd på att det kan hända.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Nej inte riktigt

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka