Accepterad Devil | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Devil

Icke Medlem
Meddelanden
728
Reaction score
7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199238509959/

Ditt Hex-ID: 11000014c307587

Vad är din discord tagg? devil1zk

Vem var det som bannade dig? hapyxz

Bild på banmeddelande: ashhj.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag gjorde flera regelbrott i scenario, jag fear rpade bara inte utan jag hetsade, powergamea, råkade skjuta ur bilen. Jag sa också något väldigt skevt när jag hade ett vapen riktat emot mig som var extremt fel gjort utav mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade tråkigt och då tog jag ut en bil och åkte runt i grove street och då såg jag Scar face, alltså stilo aka vendetta bossen åka runt och då åkte jag fram till han och började pipa lite och hetsa lite mot han och försöka provocera fram något av någon cp anledning. Och tyvär så funkade det och det eskalerade och jag bröt mot flera regler. Jag skämde ut mig och bröt mot ett flertal regler.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den var inte felaktig nån stanns.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannade en del gånger tidigare. Men aldrig för provocering men dock så har jag blivit bannad för fear rp innan.
Har cirka 30 tidigare bans ungefär.

Skjuter hoppar in, åker efter hoppar ut och skjuter ban 4 dagar utav Berra. Då lärde jag mig att jag ska inte ska använda min bil till det och att jag ska skjuta en gång sedan åka där ifrån och it åka efter. Jag abusade bilen.

Sedan blev jag bannad för spawnmenu abuse. Jag var ute i skogen och min bil pajade så jag tog spawnmenu. Några staffs speccade mig så jag blev bannad för det. Efter det har jag aldrig mer abusat spawnmenu igen.

Bannen innan det var för 1,5 år sedan och jag var afk i mitt gänghus och var och åt och råkade ha på toggleid medans jag var borta och sjukt nog blev vi stormade så när jag kom tillbaka såg jag att jag hade blivit bannad för toggleid i scenario. Jag lärde mig att alltid vara förberedd på att det kan hända.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja du jag hade kunnat skita i att vara barnslig

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att aldrig mer provocera eller fear rpa och jag ska även värna om mitt liv.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka