Inaktuell Devil | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Devil

Icke Medlem
Meddelanden
728
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? Theo

Ditt discordnamn: devilllllllllllll

Ange ditt födelsedatum 31 Oktober 2008

Varför ska just du bli staff? Jag kommer fokusera på mitt område som jag blir tilldelad och försöka vara så aktiv som möjligt inom mitt område. Jag är aktiv 24/7 på forumet och dcn. Jag har rpat på unive i 4 år så har en rejäl erfarenhet inom staff arbete samt rp. Jag kommer vara hård i återgärder men även ha ett bra bemötande med positivitet. Jag abusar inte perms. Jag är väldigt energifylld villket gör mig unik i jämförelse med dagens helpers.Jag kommer hålla ett gott ansikte utåt Jag behandlar alla jämlika även ifall det är t.ex vänner. Jag vill ha en bra server för folk som vill rpa och ha kul på sin fritid. Jag kommer att vara aktiv nu under sommarn då jag ska vara hemma.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Väntetid i support och reports/helps är ett utav de största problemen som finns på unive just nu. Man får sitta väntrum en halvtimma på en lördagskväll innan man blir tagen i support. Vissa helpers borde fokusera mer på sitt område än att bara specca. Det enda området jag tycker fungerar bra just nu är jobb och krim ansvariga då dom verkligen fokuserar på sina områden. Tycker även att rpn är väldigt skev just nu och att kriminell ansvariga måste ta initiativ och våga banna mer. Jag säger ej att det är så men det känns som att de i stora gäng som har funnits länge har mindre chans till att bli bannad, jag tror att riktigt många känner så. Jag har kommit med många förslag till event ansvariga som har blivit av och är även väldigt kreativ.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag är bra på att samarbeta med andra och jag känner även rätt många staffs sedan innan men har även spenderat mycket tid i support och har varit staff förut. Jag är samarbetsvillig och tar åt mig kritik. Jag ger även gärna kritik till andra också.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Som staff så ska man agera professionellt genom att hålla en god ton och ej vara lallig, ej hetsa osv. Man ska vara opartisk och lyssna på vad alla har och säga.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag gör ej så mycket annat i mitt privata liv, speciellt nu under sommarn så kommer jag har väldigt mycket tid till att göra staff arbete. Är ute lite på dagarna annars gör jag ej så mycket. Är aktiv hela nätterna osv.
Kommer att ta en paus ifrån rpn ifall jag blir staff.

Hur länge har du spelat på Unive? 4 år, mitt gammla dc konto heter devil9734

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja det har jag, jag har varit medlemskap ansvarig sommarn 2023 där jag visade att jag la extremt mycket ma arbete under sommaren. Jag tog kring 700 ansökningar på en månad. Direkt när jag såg en ansökan uppe på forumet eller någon i vänterummet så tog jag dom direkt. Gjorde inte direkt staff arbete som ma utan jag fokuserade på ansökningar osv.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Support, Kriminell, Event

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej

Krävs nya support ansvariga snabbt, har suttit i support vänterum i 1 timma börjar bli extremt nu. Dog av bugg och man ska ej behöva vänta såhär länge punkt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka