Accepterad Deuzz111 | Medlem ansökning [OmgKarlsson]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Deuzz111

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198112255684/

Vad är ditt namn i verkligheten? Amadeus

Vad är ditt discord namn? Deuzz#1337

Vad är ditt födelsedatum? 14 Juli 2007

Berätta om din karaktär. Findus West är en kille som är 34 år gammal och älskar motorer, vapen, motorcyklar och mc klubbar. Han har varit väldigt busig som ung men levt väldigt hårt eftersom hans pappa var alkoholist. Han växte upp utan mamma och han skämdes över sin pappa när han var ung. När Findus var 13 år gammal dog hans pappa i en bilkrock när han var full. Efter det så tog hans farbror hand om han och han hade en mc klubb. Hans farbror lärde han allt om motorcyklar och han fick till och med hänga med till klubben och han började vara där ofta. När Findus blev 21 år gammal så blev han även prospect i hans farbrors klubb. Åren gick och Findus fick en fru och 2 barn. När Findus var 30 år gammal var han och klubben tvungen att göra ett jobb men hans farbror hade cancer vilket gjorde han svag. När dom skulle göra jobbet började den andra mc klubben skjuta mot dom och hans farbror sa att han ville vara med eftersom han ändå skulle dö. Så när alla stod där och sköt mot varandra så såg Findus hans farbror bli skjuten och därefter tyvärr dog på sjukhuset 1 dag senare. Enda sen den dagen har Findus velat bli som sin farbror och ha eller vara med i en klubb eller jobba som mekaniker.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag är en givande person som skulle tillföra mycket gott till servern. Bland annat mycket skratt och en bra rp nivå . Jag skulle även vara hjälpsam och försöka hjälpa nya folk Varför just jag ska bli medlem här för jag skulle vilja få en chans att visa min positiva egenskaper och bygga upp ett band inom detta underbara community. Jag spelade här förut men slutade men nu vill jag ge denna servern en ny chans! Jag tycker det skulle bli kul att få en chans att börja spela här på Unive. Sen har jag ju vänner som också spelar här så det skulle vara kul att umgås med dem samtidigt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med rolig scenarion som dom som är med i kan ha kul. Jag kommer även att rollspela så seriöst jag kan för att få bättre rp. Jag kommer lägga up videos, tiktoks och kanske till och med streama!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man ska har roligt i ett scenario. Man ska inte göra ett scenario bara för att du ska vinna. Det ska vara lika roligt även om du vinner eller förlorar. Alltså att det spelar ingen roll om motparten vinner eller inte. Det ska vara lika kul för alla.

Hur hittade du Unive? Unive var en av mina första servers jag spelade på och jag vill göra en comeback

Din Medlemskaps ansökan har Godkänts.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka