deuzz09 | Securitas Ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

deuzz09

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Ange ditt födelsedatum: 14 Juli 2008

Vad heter du på discord? DeuzzSwe#6920

Är du whitelistad? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 422 timmar

Hur många timmar per dag kommer du vara aktiv? jag kommer vara aktiv i ungefär 3-5 timmar.

Hur ofta kommer du vara inne? jag kommer vara inne så mycket jag kan eftersom skolan har börjat så kan jag spela efter det och då ska jag försöka spela så mycket jag hinner.

Hur många timmar har du på FiveM? jag har 422 timmar just nu på fiveM.

Vad heter du? John Persson

Hur gammal är du? 25

Har du B-Körkort? Ja

Varför vill du bli anställd på Securitas? för att jag vill hjälpa folk som behöver hjälp. Innan så jobbade jag på falck så jag har rätt bra kommunikation med andra människor. Och jag har alltid gillat att hjälpa folk i nöd.

Varför ska vi just anställa just dig av alla andra som söker? Jag tycker ni borde anställa mig just för att jag har bra kommunikation med andra jag är också väldigt aktiv. Och jag gillar att hjälpa folk som behöver hjälp.

Har du tidigare erfarenheter inom yrket? förut jobbade jag på falck så jag har bra kommunikation med personer.

Vad är radiodisciplin och hur ska man bete sig i radion? radiodisciplin är viktigt i all radiokommunikation. Radiodiciplin kan innebära att viktig information inte når mottagaren på grund av att radionätet är belastat. I radion ska man bara prata om man behöver hjälp med något. Man ska också t.ex berätta att det är en kille t.ex som slås då ska man berätta det för andra kolegor. Den kan också användas för att ropa på hjälp t.ex behöver en ambulans till piren.

Vad är en bra Securitas vakt? Hur jobbar man, hur är man bland andra, hur beter man sig och hur använder man sig av vapnen man får? som securitas ska man vara vänlig men man kan ta ton om det behövs. Man ska t.ex om det är slagsmål ska man sära på dom som slås och sätta hand fängsel om det behövs. Med andra ska man vara vänlig. Batong använder man endast om det behövs t.ex att dom slås och är bråkiga så kan man använda den. Handfänsel sätter man på doms händer bakom ryggen för att t.ex dom är stökiga och slås.

Om du ser en person med kniv och hotar en person nära där du vaktar, vad gör du? (Förklara så utförligt du bara kan) då kallar jag på fler enheter och kallar på polis och ambulans om personen är skadad som blir hotad. Man ska även få bort alla civila från platsen så ingen annan blir skadad

Om en person misshandlar en person och du ser det, vad gör du? (Svara så utförligt du bara kan) jag springer fram till den som slås och försöker få ner han på marken för att stoppa att han slås jag ska även sätta handfängsel på han efter kallar jag på polis och ambulans för han som blev misshandlat

Har du några andra frågor? jag är 13 men man måste vara 15 så jag undrar om man kan göra ett undantag.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka