Accepterad deuzz09 | Medlem ansökning [Bogha1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

deuzz09

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198112255684/

Vad är ditt namn i verkligheten? Amadeus

Vad är ditt discord namn? DeuzzSwe#6920

Vad är ditt födelsedatum? 14 Juli 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter John Persson han är 25 år. När John var liten bodde han med sin mamma och hans bror. Johns pappa vet ingen vart han är han försvann när John var 3 år. När John var 11 år så flyttade han, hans mamma och bror till brasilien. Där gick han i skolan och bodde där. När han blev 14 år flyttade han och hans familj hem igen till sverige där han blev intresserad av bilar att skruva och sånt när han blev 15 fick han en a-traktor som han skruvade i varje dag. Han hjälpte sin mamma och vänner att skruva. När John blev 16 år fick han ett sommarjobb på mekonomen där han ville jobba när han blev stor. Åren gick och när John var 23 år gammal skaffade han en egen bil som han genast skruvade i och älskade. John har glada, ledsna och argar känslor.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag vill bli medlem på unive just för att man kan roll spela mycket bättre det skulle vara en mycket roligare upplevelse att kunna göra mer saker och sådant. Det vore också roligt med fler grejer till discord men jag vill verkligen bli medlem just för att kunna roll spela fullt ut.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? det som intresserar mig med unive är dess kommunikation med varandra det finns så mycket aktiviteter att göra. Jag vill kunna känna nya människor.

Hur hittade du Unive? jag hittade unive när det då hetter multistaden det var en vän som visade mig.

Vad har du för mål med ditt rollspel? mitt mål är att få uppleva allting fullt ut. Att få prestera så bra som möjligt.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? mitt mål är att skaffa nya vänner, träffa folk jag aldrig träffat förut. Jag vill också roll spela och spela så bra som möjligt på servern

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej

Tillbaka