Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198082998223/
Vad är ditt namn i verkligheten? Tomas Holmberg
Vad är ditt discord namn? Kyrkesund#4828
Vad är ditt födelsedatum? 12 September 2003
Berätta om din karaktär. Han heter Erwin Rommel och är nyinflyttad från Tyskland. Han gillar bilar och är runt 70 år gammal. Han är väldigt hatisk av sig.
Varför ska just du bli whitelistad? Är en seriös spelare som har RP som passion.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Multistaden är en bra server och den enda servern jag spelar på.
Hur många timmar har du på FiveM? 91 timmar.
Hur hittade du Multistaden? Min kompis Jacob tipsade mig om den.
Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Ja jag har blivit bannad innan.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej.
Vad är ditt namn i verkligheten? Tomas Holmberg
Vad är ditt discord namn? Kyrkesund#4828
Vad är ditt födelsedatum? 12 September 2003
Berätta om din karaktär. Han heter Erwin Rommel och är nyinflyttad från Tyskland. Han gillar bilar och är runt 70 år gammal. Han är väldigt hatisk av sig.
Varför ska just du bli whitelistad? Är en seriös spelare som har RP som passion.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Multistaden är en bra server och den enda servern jag spelar på.
Hur många timmar har du på FiveM? 91 timmar.
Hur hittade du Multistaden? Min kompis Jacob tipsade mig om den.
Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Ja jag har blivit bannad innan.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej.