Accepterad Deus_Vult | Ban överklagan (Leon)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Deus_Vult

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
0
Användarnamn: Deus_Vult

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198082998223/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Deus Vult

Vad är din discord tagg? Kyrkesund#4828

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by server: Du har blivit avstängd för: grov powergaming. Återstår: 3 dagar 23 timmar 49 minuter

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att på deras skärm körde jag in i en vägg i en mycket snabb hastighet och sedan gick jag relativt oskadd därifrån.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag råkade köra på en personbil och föraren var mycket arg och försökte ramma in i mig så jag försökte att dodga honom. När jag vejde för honom körde jag in i väggen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en felaktig ban i "mina ögon" men förstår att staff banna mig. Alltså det var tack vare desync.

Hur många tidigare avstängningar har du? 7

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Min första ban var när jag tog ett tjänstefordon på grönt gräs. Vid detta tillfälle var jag mycket ny till servern och kunde inte så mycket. Efter det blev jag bannad i 7 dagar och då lärde jag mig att detta var en seriös server och att staffsen brydde sig om den.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde ha försökt att samtala och resonera med staffen som stängde av mig antar jag.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att desync händer oftare än vad man tror.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka