Inaktuell Detip | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Detip

Icke Medlem
Meddelanden
225
Reaction score
15
Vad är ditt namn i verkligheten? Efe

Ditt discordnamn: .TiP Epi ish

Ange ditt födelsedatum 15 Mars 2007

Varför ska just du bli staff? Jag skulle nog vilja vara staff för att jag vill hjälpa de andra på servern utveckla denhära servern så att alla personer kan spela den här servern utan några problem. Och jag älskar hjälpa personer med grejer de inte kan göra själv här på servern. Jag kommer vara jätte aktiv på helper/staff grejer om du kollar där nere kommer du se hur länga kommer vara aktiv per dag om det inte händer något. Exp att min pappa säger att jag behöver stänga av någongång då och då eller om jag ska till min farmor eller någon annanstans annars så kommer jag vara ganska aktiv på servern också utanför servern alltså på discord.

När jag startade på denhär servern så var ganska mycket lungt på support eller donation eller någon annan kanal men nu finns det mycket staffs och helpers men inte många som är i support eller servervakternas interviewer. Så det är därför jag vill bli staffs/helper. Så att jag kan iallafall hjälpa att personer på support får hjälp av mig eller någon annan.
Alltså att få support och skulle nog vara bäst för mig för att jag har inte köpt i den här servern men tänker göra kanske krim.

Om nu jag skulle bli accepterad så skulle jag först hjälpa de personerna i support så om ni skulle accepterad mig så skulle jag hjälpa servern ganska mycket. Mina vänner har också varit helpers så de säger att de älskar jobbet de har och vill fortsätta. Men när jag är i support och hjälper en personer så ska jag vara ganska vänlig och snäll och respect. För det händer mig att jag är i support i flera timmar och det är jobbigt och vill inte att alla ska känna det.

Support: Jag kommer vara jätteaktiv i support och hjälpa personer med typ om de kan inte komma in i servern och hjälpa dem och kommer nog vara den personen som är mest aktiv.

RP: Jag kommer också vara jätteaktiv in game och hjälpa jättemycket ingame om det buggar typ deras scripts eller andra grejer och samt kommer hjälpa i report och helps och samt rpa också när jag inte speccar scenario eller gör staff arbete med att dva bilar och mycket mer.

Jobb: Inom jobb är det viktigt att man följer Huvudansvarigas ord och om han säger grejer... Men som jobb ansvariga så måste vi svara på chef ansökan och skriva ut till allmänheten i unive att det finns lediga chef postioner och att det bara är att ansöka till chef och ta en intervju sen. Och att ändra lön och fylla på förådet det är allt jobb inom jobb ansvarig.

Kriminell: Som kriminell ansvarig så har man en jättestort ansvar inom den kriminellavärlden i unive som att efter alla scenarion så om det finns några fel i scenariot då hoppar de support och då tar jag in dem och de säger vad de vill och vad som gick fel. Man bannar aldrig i scenario och tar det till efter för att de clasas som c logg om du är mitt i scenario. Det skjuts för mycket så jag se till så att de inte fortsätter och för många montage.

Donation: Donation vill jag vara då jag är aktiv i donationerna.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker inte många grejer funkar i Unive längre, det är för många montage som släpps inga personer är i piren som säljer bilar. I varje scenario skjuts det hela tiden. Det är inte som förr. Om jag blir staff så ska jag vara en del av det och försöka fixa det med staff teamet. Jag ska försöka fixa rpn och försöka fixa all detta med staff teamet. De kriminella följer inte reglerna och de skjuts för mycket. Samt det kanske hjälper omm vi tar lite mer seriösa återgärder! Det kanske blir bättre rp som innan och detta ska jag kämpa på! Jag är inte rädd för att ta återgärder på någon! Även vem det är och ska försöka göra rpn bättre

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Vi ska försöka lösa detta med att speca varje scenario och kolla om de gör någoting fel så kallar vi dem till kriminell support sen så kan vi kolla om han kommer få varning eller inte. vi och alla staffs kan försöka snacka ihop oss att speca om personer skjuter mycket så kan vi banna eller ta det i support. Eller så tar vi ett möte med spelarna och säga att vi är trötta på denna rp att de ska utveckla sin rp nivå!

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man är streamar inte vad man gör och alltid vara trevliga till alla medlemmar för du har varit där en gång. Om en Medlem inte vet hur man kommer in i servern så hjälper jag han så att han kan gå in asså hjälpa medlemmarna. Man hjälper dem i support eller ingame! Om dem inte vet något så ställer ni upp för att hjälpa dem bli bättre på att rpa!

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Om jag blir Helper med rp samt support ansvarig då kommer jag vara lite oaktiv när det gäller att rpa! Men om jag har Donation eller krim ansvarig även Sv eller H-A över något kommer jag vara mycket aktivt i forumet och hjälpa till och svara på överklagan eller kanske att svara på ansökningar. Men mitt privata liv är mycket inblandat med spel! Jag spelar hela dagen lång och är i discord 24h lång

Hur länge har du spelat på Unive? 2-3 år

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ocktober och då var det mycket bra rp i Unive roleplay det var många personer inne och roliga scenarion hände. Men jag är redo och nu är jag mycket mer kunnig om reglerna och mer kunnig om servern. Det var inte mycket skjutningar då för att servern hade bra rp nivå med jag är förbredd att ta återgärder på vad som behövs!

Vilket ansvarsområde söker du att jobba i? Jobb

Vilka andra områden kan du också tänka dig jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation, Servervakt

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka