Nekad DETDU | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

DETDU

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Användarnamn: DETDU

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198406229482/

Vad är din discord tagg? DETDU#1133

Var är du avstängd? FiveM Servern

Vad är du bannad för? Slås i greenzone

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Händelsen var att jag och en annan kille började att bråka utanför bilfirman. Han började att slås mot mig så jag slog tillbaka och håll på att vinna. han springer in på bilfirman och jag springer efter han och försöker att slå han. Jag fortsatte scenariot och slog mot han inne på bilfirman vilket jag ber om ursäkt om men man måste kunna fortsätta scenariot. Jag tycker att det var mitt fel att jag inte hade läst reglerna noggrant men man borde kunna fortsätta scenariot. Jag ber om ursäkt och jag vill gärna köra på servern.

Har du varit avstängd här förut? Isåfall förklara varför. Nej

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Läst reglerna noggrannare

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag, att jag borde läsa reglerna noggrant på varje fivem server jag går med i.

Har du läst våra regler? Ja

Nekad. Att du fortsätter att ljuga efter jag sett videon där DU börjar slå han för han ber dig att sluta slå på hans bil. När jag säger att du ska sluta ljuga för jag sett videon så blir du otrevlig och försöker springa där ifrån.

Stänger och arkiverar

Mvh Emilia
Emilia#0151

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka