Nekad det blev dubbel post vet ej varför [Albin04]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Robin2005

Medlem
Meddelanden
423
Reaction score
5
Länk till din steam profil: 76561198135657664

Ditt Hex-ID: STEAM_0:0:87695968

Vad är din discord tagg? WiLLiam#9451

Vem var det som bannade dig? linky

Hur lång tid var din ban? 4

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: suntförnuft går och säger direkt vart pengar tvätten ligger ~L1nky. Återstår: 3 dagar 23 timmar 42 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? han bannade mig för han tror jag skulle säga direkt vart pengatvätten låg

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag snackade med massa grabbar, det jag fick höra att bloods va i meth tillverkningen, det jag också fick höra va att berättar man för bloods vart pengar tvätten låg så kommer du inte behöva betala någon %, just med detta om % så åkte jag ditt direkt (för att jag har förlorat massa på det) och när jag parkerade bilen lite längre bort så kommer en grabb som jag känner och säger exakt samma sak att om du berättar för bloods vart pengartvätten ligger så behöver du inte betala någon %, jag går in i meth, bloods står där med massa vapen och så kommer bloods dit, jag säger att jag vet vart pengar tävtten ligger men, där tog det stop, dom säger att dom vet dom tar ut mig, jag skulle aldrig säga där inne vart det låg för att massor av människor var längre bort utan gått ut därifrån och sakt det lite längre bort och sakt vad jag ska ha för det och det va att jag/gäng ska aldrig behöva betala någon % i 1 vecka, men fick aldrig säga det,

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var en fel ban däremot att jag aldrig fick prata klart hur det skulle ske utan att jag inte inte skulle säga det där inne så andra hör och att det skulle finnas ordar av det, han missuppta allt och trodde att jag skulle säga vart det låg där på plats

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. det va i ett rån scenario där hela scenariot blev fel och både mitt gäng gjorde och 1 i deras gäng, gjorde fel, en va när jag börja spela på unive så visste jag inte att min mic va på och så prata jag när jag va död

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag skulle kunnat få tag i nån i bloods nummer men folk ger inte ut dom men det skulle va ett sätt

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att gö det på ett säkrare sätt

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka