Accepterad DeShorba | Ban överklagan (acho)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

DeShorba

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198798909546/

Ditt Hex-ID: 110000131fcb06a (Hex)

Vad är din discord tagg? DeShorba#1077

Vem var det som bannade dig? sEtH

Hur lång tid var din ban? 7 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? lall ~sEtH. Återstår: 6 dagar 23 timmar 60 minuter

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag skojade med en kille och då tyckte nån staff att ja lallade, vilket jag absolut inte håller med om

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag gick in på Saras bilförsäljning och skulle köpa en bil, och då så skulle ja driva med en kille och sa suck? Suck? oså sa nån vem är sack o då sa jag sack my balls o då blev jag bannad. Var inte meningen att de skulle uppfattas som lall men jag sak inte göra om något liknande

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. De beror på hur man ser det, om man ser de som att ja bara trollade o gick runt o lallade så var de ju rätt men om man ser de från mitt perspektiv alltså att jag bara skojade med en kille i kön så skulle jag säga att de är fel att ge ut en 7 dagars lång ban för ett skämt, men jag skulle aldrig lalla på denna servern eftersom de är den enda servern ja kör på och vad jag vet så är de inte emot reglerna att säga ett skämt

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Den ena var ju dedär wavebite glitchen och powergaming en gång för länge sen, Jag powergamar inte mer och har tagit lärdom av de och ångrar att ja powergamade

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Vet inte, kanske inte sagt nånting alls men stämmningen där inne var så tyst så jag ville liva upp stämmningen med ett litet skämt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag kommer inte skämta mer på servern och kommer bara vara tyst och mind my own business så att säga.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka