Accepterad DERRE | Medlem ansökning (cindy)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

DERRE

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Lukas Andersson

Vad är ditt discord namn? Riigen#1133

Vad är ditt födelsedatum? 14 Januari 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Sven Svensson och är 30 år gammal. Han har 4 brödrar som alla är framgångsrika inom finans. Hans mamma och pappa dog i en bilolycka i tidig ålder men sven och hans brödrar klarade sig själva. Hans brödrar är mellan 25-40. Sven är inte lika framgångsrik som sina syskon utan är arbetslös och letar efter ett mer praktiskt jobb som mekaniker eftersom han är välldigt bil intresserad. Bilar är en av hans stora passioner och han gillar att meka med älldre bilar. Svens dröm är att jobba med bilar dagligen och att äga drömbilen Saab 9-5. Sven gillar att vara social han umgås ofta med vänner och familj. På en lördag kväll kan han gå ut och snacka med nya folk. Han är även väldigt lojal mot sina vänner och familj. Svens fars dröm var att bli mekaniker men han kunde inte eftersom han dog i tidig ålder. nu strävar Sven efter att fullfölja sin fars mål och bli mekaniker eller högt uppsatt inom industrin. Hans bästa vänner är samuel dalskog och Pelle. Han strävar nu efter att utöka sitt umgäng. Men trots att det var länge sen hans föräldrar dog har han fortfarande inte kommit över det så han har blivit alokholist. Nu dricker han varje morgon och tar en cigarr lite då och då.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med bra rollspel, jag har kört Fivem en del så kan mycket om rp och sunt förnuft. många brukar inte ta rollspel så seriöst men det gör jag, inte bara seriöst utan jag är engagerad i det jag gör.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? jag kan bidra med bra rollspel, jag har kört Fivem en del så kan mycket om rp och sunt förnuft. många brukar inte ta rollspel så seriöst men det gör jag, inte bara seriöst utan jag är engagerad i det jag gör.

Hur hittade du Unive? Jag blev rekommenderad servern från en vän

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka