Nekad DERRE | Chef-jobb ansökan [Melle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

DERRE

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Båtbolaget

Vad heter du IRL? Lukas Andersson

Vad heter du på discord? DERRE#1133

Hur gammal är du? 16

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat nu i 1 månad och är extremt nöjd med rpt

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer börja med att hitta anställda och utbilda dom både inom försäljning och marknadsföring. jag kommer lära dom lite om båtarna vi har och sen kommer jag börja sälja. Då kommer vi ha en stor öppning då alla anställda är på plats och förhoppningsvis sälja lite båtar. Efter öppning kommer jag jobbar hårt med att anställa aktiva och sociala medarbetare. Om mina medarbetar inte är aktiva ofta kommer jag behöva sparka dom och hitta lite nya ansikten. Undantag finns om dom är på semester eller liknande. Jag kommer se över hur alla har arbetar under veckan och ifall dom har gjort bra ifrån sig antingen berömma dom eller ge dom en befordran. Jag kommer även hålla firmafester så att medarbetarna känner sig trygga med varandra och med mig. Jag vill att vi ska ha en trevlig och välkomnande känsla i firman.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har inte så mycket erfarenhet just med det här yrket eftersom att det inte har funnits på någon server jag har spelat på men jag tycker att det är roligt att testa något nytt samt lärorikt. men jag har dock arbetat som andra liknande jobb som mekaniker eller bennys. Som bennys samt mekaniker har jag varit chef en långperiod som har gjort att jag har blivit skicklig som säljare. Det har även gett mig bra ledarskaps egenskaper

Hur ofta kommer du vara inne? Ungefär 4 timmar om dagen

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja jag är nöjd med rpn nivån på servern så jag kommer försöka hitta andra jobb.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej bara unive

Har du läst våra Regler?
Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka