Accepterad Derran | Medlem ansökning [S1monx]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Derran

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/957466365732656275636/

Vad är ditt namn i verkligheten? Elias Svensson

Vad är ditt discord namn? Derran#7141

Vad är ditt födelsedatum? 15 Augusti 2022

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Adam Savanovic och han är 24 år gammal och hans mamma var en missbrukare och hon dog när Adam var 15 år gammal och när hon dog så började Adams pappa dricka väldigt mycket för att inte behöva tänka på henne så mycket så detta gjorde så att Adam hade en väldigt tuff uppväxt och han var inte särskilt duktig i skolan så han hoppade av skolan efter årskurs 9 och då började han hänga med annat folk som bodde i hans område och sen så började de göra små olagligheter så som tex droger och lite andra småjobb för att tjäna pengar men till slut så blev en av hans närmsta vänner skjuten i magen av en annan gängmedlem eftersom att han hade försökt lura gängmedlemmen Adam har också ett väldigt stort intresse för crossar och bilar Adam äger en moppe just nu som han mekar med och trimmar den och liknande Adam är en väldigt glad person och hanterar stressiga situationer riktigt bra men han kan bli lätt irriterad ibland på folk

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag är väldigt aktiv av mig vi snackar runt 6-7 timmar per dag och har spelat fivem sedan 2018 och har riktigt mycket erfarenheter inom just rollspel och liknande och jag håller alltid en seriös och professionell nivå på mitt rp även ifall det är ett mindre roligt scenario eller ett scenario som jag kommer förlora i så håller jag alltid min mest professionella nivå och den seriösaste nivå på mitt rp

Vad kan du bidra med till serverns RP? Att jag alltid e seriös och alltid håller en professionell och seriös nivå på mitt rp och jag är också välfigt social av mig vilket innebär att jag kan prata med folk ingame och göra rpn mer social

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte bara ska spela för makt o pengar utan man ska liksom kunna förlora scenarion och inte bara rpa för egen vinning

Hur hittade du Unive? Min polare tipsade mig om den
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top