Nekad derpy | Ban överklagan [IndianTechSupport]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

derpy

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/hhgghgggggg/

Ditt Hex-ID: 10000136cd9a32

Vad är din discord tagg? MR_viggan#7504

Vem var det som bannade dig? philip320

Hur lång tid var din ban? 4 dagar 5 timmar 5 minuter

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? du har blivit avstängd för´'krim utan krim roll

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Därför att jag kiddnapade/rånade en kille med kniv utan krim roll. Alltså var krim utan krim roll. och det får man ej göra om man inte har krim rolll.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och mina vänner var vid vårat hus och chillade lyssnade på musik rökte och pratade. men sen så ville två av mina vänner dra och åka bil. då körde vi lite bort från torget då sa min kompis ta nån kille som går. då sa jag nej varför då sa han gör det och råna han med min kniv. jag ville ej göra det men jag var dum och trött så jag hoppade ut ur bilen och tog en kille. sen så körde min kompis till ett område som ingen kunde se oss på, då sa min kompis till killen droppa alla saker och pengar annars dödar vi dig. sen sa han att om jag släppte han så skulle han swisha 1 miljon kroner. sen så blev jag bannad. men om vi skulle ha chillat vid hemmet skulle inget av det här hända.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker att det var de som gjorde fel för jag visste inte att man behövde krim för att råna folk /kiddnapa. men det visste inte han. men jag tycker att jag gjorde fel men jag visste ju ej om det med krim saken.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. då var det lagg på min dator jag blev arristerad av en polis sen krascha mitt spel sen blev jag bannad i tre dagar.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? det jag kunde ha gjort annurlunda är att inte lyssna på mina vänner och läsa reglerna än gång till. innan jag spelare. så jag skulle bara strunta i det de sa.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det är att jag behöver söka efter medlem och krim. lärde mig att inte kiddnapa eller råna folk mer och ej döda.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

visste ej att man behvöde krim så tycker att jag kan bli unbannad för nu har jag lärt mig

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka