Accepterad Deros | Ansökan till avrättning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Deros

Icke Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
7
Användarnamn: Deros

Vad är ditt discord namn? Deros #4617

Vad heter personen på discord som ska bli avrättad? [1-32-58] Martin.J/Stig. H /Martin Johansson-in.game

Av vilken anledning ska personen avrättas? Martin J ska bli avrättad för att han har varit en av mina medlemmar och har gått över till polis och kommit tillbaka till kåren igen Martin Johansson blev ett hot för oss i den kriminella värden Martin Johansson, Martin började gola ner oss vad vi har gjort i det förflutna och därför ska han bort innan det är försent. Fick en av mina bästa vänner dödade (Dushanne) . Martin har varit efter Dushanne och hållit på mot honom ett jävla bra tag Dushane kom inte ifrån den kriminella värden för att Martin Hålde honom tillbaka. Nu är det så att Martin J har stormat oss och tagit in oss varit korrupt och tar in någon för ingen anledning så t.ec 600 dagar för kniv brott och narkotika brott eller att man har kallat någon gris. Därför vill vi ha Martin J död. Martin har också skjutit ner några av mina vänner framför mig så jag har sätt dom dö framför mig. Martin Johansson ska också lida för han har dålig respekt mot kvinnor. t.ex han flickvän gjorde slut med han och han bad mig att hota henne att bli tsm med han igen.

Hur ska personen Avrättas? personerna kommer få Personen ska bli tagen till till ett ställe och bli torterad och berätta honom varför han ska dö och sen bli skjuten av alla samtidigt när han är fast bunden till ett trä och dö. alltså han kommer få ett samtal av mig att jag behöver hjälp när han kommer och fall han har sina assistenter kommer de få se Martin Johansson bli plågad till döds. han kommer bli exoterad till en plats med 3-5 bilar till platsen och sen kommer vi dumpa honom i vattnet.

Med vilket vapen ska han avrättas med? Pistol och verktyg

Hur många personer kommer det va under avrättningen som hjälper? 5 - 11

Vad heter personen ingame? Martin Johansson

När ska han bli avrättad? senast idag

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka