Nekad derbii | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

derbii

Icke Medlem
Meddelanden
72
Reaction score
5
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199011367662/

Vad är ditt namn i verkligheten? saleh

Vad är ditt discord namn? Derbi.#9290

Vad är ditt födelsedatum? 15 Januari 2005

Berätta om din karaktär. MIn karaktär heter derbi bree och jag är 23 år gammal och föddes utanfrån ett littet by utanför stockholm och jag hade problem med min famlij eftersom jag hade svårt med skolan att jag skolkade för mkt och att jag ej var på min lektioner. men när slutatde gymnasiet hade jag dröm om att öppna mitt eget företag och skulle kämpa för den så att den blir populär och jag hade tidigare erfanheter eftersom jag jobbade hos min pappa och jobbade hos falck auto och mekonomen . jag gick även fordontrasport programmet och jag var mkt intresserad av bilar och jag började plugga hemma osv

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem på Unive för att jag tror att jag kan bidra med en bra RP på eran server. Det är även mycket lättare att spela på en RP server när man redan har får medlemskap, till exempel mer avancerade jobb och ett bättre flyt på servern än att inte ha medlemskap ,Samt man måste ju vara whitelisted för att kunna jobba på dem där större jobben tex polis eller Qpark falck osv
och samtidigt blev jag mer intreserad eftersom alla beter sig bra och alla följa roleplay regler.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Att skapa en karaktär och kunna utveckla den inom servern, vi alla som joinar server har nog samma mål vilket är att skapa en bra stäming inom server och det uppnår man igennom bra rollspelande. och börja jobba och att mitt namn ska bli känd i servern för olika saker

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Målet blir att försöka få till mycket bra rollspel och scenarion vilket jag inte tror kommer bli så svårt att uppnå baserat på vad jag har fått höra från externa källor.

Hur hittade du Unive? på tiktok

Vidare till muntlig intervju. Du har 2 dagar på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Du tar din intervju i "Väntrum" under "Medlemskap AVD

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka