Nekad derbii | Chef-jobb ansökan [Emnez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

derbii

Icke Medlem
Meddelanden
72
Reaction score
5
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? mekonomen

Vad heter du IRL? Baraa.s

Vad heter du på discord? Derbi.#9290

Hur gammal är du? 18

Hur många timmar har du på Fivem? 418 senaste gången jag kollade

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag skulle vilja bli chef på Mekonomen för jag vet hur man hanterar chef's rollen osv. Jag vill också bli chef på mekonomen för det ser ut och vara ett jätteroligt jobb att jobba som. Jag vill också bli chef på meko då jag har jättemycket erfarenheter. Jag kan också ta jättemycket ansvar inom alla/Mekonomens yrke. Detta är en stor del av mig då jag har mycket erfarenheter emd allt mna behöver ha ett stort ansvar inom. Jag vill också bli chef på Mekonomen då jag vart det några antal gånger. Och jag vill också utveckla serverns mekonom. Då jag vill göra satt det är flera som arbetar där. Flera som gör som dom ska. Och flera som är ute vid T.ex Piren. Eller flera som sitter inne på mekonomen och hjälper folk där. Jag vill också utveckla så det är klart och tydligt. Att man alltid ska rpa med /me och typ /e box eller att man hämtar delar från en hylla eller bil. Jag ser också flera antal folk som lagar folks bilar gratis. Detta skulle jag också vilja ta upp inom yrket.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? ag har väldigt mycket erfarenheter när det kommer till lagning och bilar. Jag älskar bilar höger och vänster. Jag har mycket erfarenheter inom Meko/falck yrket då jag har varit chef/Bitr jättemånga gånger. Jag har också mycket erfarenheter inom stress. Detta är en fördel för mig. Då jag jobbar jättemycket mer och bättre när jag känner mig lite små stressad. Jag har också erfarenheter hur man behandlar sina kunder/Kollegor. Då detta är en stor del varför man jobbar som chef. Att man ska kunna ta hand om jobbet man är ansvarig och ta hand om. Jag har erfarenheter med alla menyer och allt som man ska kunna för att vara chef på detta jobb. Jag har också varit anställd här ett bra antal gånger. Så jag vet också hur man ska börja som chef och hur man ska bete sig och allt.

Berskiv din karaktär? min karaktär heter derbi bre och är 22 år gammal bluggade fordon när jag gick gymnasiet och är söker jobb just nu och ville bli chef för mekonomen eller flack när jag var liten. och jag hade det lite svårt med familjen och när jag var arbetslös började jag lära mig om bilr hur man fixar dem osv och även som mina släktingar sa att jag var trevlig med kunderna

Hur ofta kommer du vara inne? varje dag mer än 10 timmar

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ksk

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej

Har du läst våra Regler? yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka