Accepterad derbii | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

derbii

Icke Medlem
Meddelanden
72
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199011367662/

Ditt Hex-ID: 11000013ea68aee (Hex)

Vad är din discord tagg? Derbi.#9290

Vem var det som bannade dig? blanko

Hur lång tid var din ban? 3dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? BanID: jdetze Anledning: slåss på piren Går ut om: 0 dagar 23 timmar 50 minuter Placerad av: BLANKO ◣ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◢ ❗Felaktig ban? Du kan överklaga den på unive.se/bannad 💡 Se till att läsa våra regler på unive.se/regler för att undvika att bli avstängd. 💚 Målet med den här avstängningen är att du ska lära dig. This is not a message from Cfx.re/FiveM.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag bröt mot en regel

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var i piren med min kompis och så stog vi still typ och sedan kom en m5 och en person kliv ner från bilen och började kaxa och sedan började han slåss och så kom hans grabbar och började slåss och sedan jag och 3 peroner började slåss och sedan håll vi på ungefär i 3 minuter eller nåt och sedan blev alla vi bannade

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var absolut ej felaktig ban

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. att ej göra felet igen och att rpa på ett bra sätt

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? yes att skita i dem och ej att boxa och det vara ganska barnsligt det som vi hålle på med

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att ej bryta mot en regel som är tydlig

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes 100%

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka