Accepterad derbii | Ban överklagan [Eddiebo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

derbii

Icke Medlem
Meddelanden
72
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199011367662/

Ditt Hex-ID: 11000013ea68aee (Hex)

Vad är din discord tagg? Derbi.#9290

Vem var det som bannade dig? eddiebo

Hur lång tid var din ban? 2

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? BanID: ayomyj Anledning: sunt förnuft, frågar om att köpa knark som icke krim Går ut om: 1 dagar 23 timmar 44 minuter Placerad av: Eddiebo ◣ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◢ ❗Felaktig ban? Du kan överklaga den på unive.se/bannad 💡 Se till att läsa våra regler på unive.se/regler för att undvika att bli avstängd. 💚 Målet med den här avstängningen är att du ska lära dig. This is not a message from Cfx.re/FiveM.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag bröt mot en regel som jag ej visste om och det var att man måste vara krim om man ska köpa knark osv

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag stog bredivd ett garage som kallas för trygghansa tror jag och så var jag live på twitch så jag ville göra något kul med tittarna och så såg jag en person som var klädd som en krim och jag gick fram till hnm och frågade om han hade något som han kunde sälja tillexempel knark droger osv

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. var ej felaktig men jag visste ej att man ej fick fråga om det

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. att läsa alla regler igen och försöka rpa på ett bättre sätt och det vad jag kommer att göra om min ban försvinner och att vara modig och lovar att ej bryta mot andra regler igen och ska vara på ett hög rp som möjligt

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? §ja tillexempel att ej fråga om det och undvika det

Har du lärt dig någonting efter din ban? yes att ej fråga om knark om man är ej krim

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes 100%

Tillbaka